دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با خانواده معظم شهید خداداد دهقانی

شهردار،رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه،معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیر اداره حراست شهرداری در ادامه دیدار با خانواده معظم شهدا و به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دلجویی از خانواده آنان با حضور در منزل شهيد خداداد دهقانی  با مادر اين شهيد والامقام دفاع مقدس ديدار و گفت‌وگو كردند.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛مهندس هاشمی شهردار مبارکه در این دیدار ضمن گفتگو با خانواده معظم این شهدا در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و با قدردانی از رشادت و جوانمردی دلیرمردان راه حق و حقیقت و شکیبایی خانواده آنان، از صبر و استقامت این خانواده شهدای گران‌قدر تقدیر کرد.

هاشمی  بابیان اینکه خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و جانبازان گران‌قدر توفیق الهی است تصریح کرد: شهدا برای خدا و پیروی از مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) جان خود را نثار کردند و ماندگار شدند.

شهردار مبارکه با تأکید بر اینکه شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند گفت: تکریم و پاسداشت خانواده معظم شهدا جزو وظایف اصلی مسئولان و خدمتگزاران مردم و انقلاب است.

وی بابیان اینکه تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران به‌عنوان الگوهای جامعه اسلامی یک وظیفه همگانی است گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که تکریم آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است.

هدایت اله عباسیان رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز دیدار و سرکشی مسئولان با خانواده شهدا را افتخارآمیز توصیف کرد و افزود:  ما مسئولان با دیدن شما خانواده‌ معظم شهدا درس ایثار و استقامت می‌گیریم و این دیدارها انرژی و توان مضاعفی برای ادامه‌ کار و خدمت ماست .
وی بابیان اینکه شهدا با ایثار و فداکاری خود امنیت و آسایش و سرافرازی را تقدیم انقلاب کردند و امید است همه بتوانیم ادامه‌دهنده راه و روش این شهیدان والامقام باشیم گفت: خانواده‌های معظم شهدا فرزندان خود را تقدیم کردند تا جامعه‌ ما در امنیت و آرامش باشد و اجر این فداکاری‌ها در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است .
وی از شهدا به‌عنوان قهرمانان اصلی دوران دفاع مقدس یادکرد و گفت: واژه شهید از واژه‌های مقدس فرهنگ اسلامی است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگ اسلامی ضروری است .

  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات