پارک خبرنگار آماده افتتاح است

به پاس ارج نهادن به تلاش خبرنگاران :

پارک خبرنگار آماده افتتاح است /رونمایی از المان قلم همزمان با افتتاح پارک خبرنگار

شهردار منطقه سه شهر کرمان گفت:به پاس ارج نهادن به تلاش و زحمات خبرنگاران ،پارک خبرنگاردر شهرک خواجو ساخته شده و آماده بهره برداری است.

به گزارش کرمان آنلاین،رامین امیرمداح با اشاره به جایگاه والای خبرنگاران و اهمیت رسانه در کارکردهای اجتماعی گفت: اهمیت و نقش خبر و خبرنگاران در جهت بهبود وضعیت شهری و توسعه‌ی همه جانبه آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار خبرنگاران در آگاه سازی شهروندان از مسائل، تصریح کرد: به طورحتم شهروند مطلع، ما را در انجام و رسیدن به اهداف عالی شهرداری یاری می‌کند.

شهردار منطقه سه ادامه داد: پارک خبرنگار به پاس خدمات ارزنده و ارزشمندخبرنگاران و با هدف تقدیر از زحمات این قشر تلاشگر، در شهرک خواجو احداث شده است  و هم اکنون آماده  بهره برداری است.

شهردار منطقه سه مساحت پارک خبرنگار راحدود یک هکتار اعلام کرد و گفت: با همت و تلاش شبانه روزی معاونان و نیروهای معاونت های خدمات شهری و حمل و نقل و امورزیربنایی منطقه سه این مجموعه با طراحی جدید و متفاوت آماده بهره برداری است.

وی از تجهیز پارک خبرنگار به آبنمای هارمونیک ،وسایل تندرستی ، پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده‌روی، آلاچیق ،نیمکت و سطل زباله پارکی ،نورپردازی، سرویس بهداشتی ،زمین‌های ورزشی، فضای سبز جدید خبرداد.

امیرمداح از طراحی متفاوت و زیبای پیست دوچرخه سواری در پارک خبرنگار اشاره کرد و گفت: مسیر دوچرخه سواری طوری طراحی شده است که دوچرخه سواران از زیرگذرهایی که ساخته شده است عبور می کنند و این طراحی علاوه بر جذابیت برای دوچرخه سواران ،زیبایی فضای پارک را نیز دو چندان ساخته است.

وی اضافه کرد:در پارک خبرنگار مسیر تردد افراد کم توان و همچنین وسایل تندرستی برای استفاده آنها نیز دیده شده است.

وی از نصب  وسایل بازی در این پارک خبر داد و گفت: برای ایمنی بیشتر کودکان و آسودگی خیال خانواده ها ،فضای بازی کودکان با نصب کف پوش ایمن سازی شده است.

وی از نصب المان با موضوع قلم و خبر نویسی در این پارک خبر دادو گفت : همزمان با افتتاح پارک از آن رونمایی خواهد شد.

شهردار منطقه سه از افتتاح پارک خبرنگار در اوایل اسفندماه امسال خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات