کاشت 1661 اصله درختچه در محدوده گلزار شهدای کرمان

توسط سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری صورت گرفت:

کاشت 1661 اصله  درختچه  در محدوده گلزار شهدای کرمان

مدیرعامل سازمان سیما،منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرمان از کاشت گل و درختچه در محدوده گلزار شهدای کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان آنلاین،یدا... علیزاده افزود:در این راستا   کاشت 1661 اصله  درختچه از انواع  کامیس پاریس ، ترون ،یاس هلندی ، لاوسن مارپیچ ،پیراکانتا ، زرشک ،  پامپاس  و یوکا  توسط این سازمان در حال کاشت است.

وی با اشاره به انجام عملیات کاشت گل و درخت،درختچه در پارک خبرنگار،تصریح کرد: این اقدام توسط شهرداری منطقه سه و با نظارت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری در حال انجام است و در این راستا تعداد 409 اصله درخت از انواع کامیس پاریس نوکدار، کامیس پاریس، سدروس، اقاقیا پیوندی، زبان گنجشک، کاج کله قندی، عناب تلخ و تعداد 845 اصله درختچه از انواع یاس هلندی، پیراکانتا، ناندینا، برگ بو، به ژاپنی، زرشک زینتی، یوکا، میخک هندی و تعداد 1255 اصله درختچه چند ساله از انواع رُز زرد، رُز قرمز، رُزماری،  کنف و..... کاشته شده است .
وی اظهار داشت : با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز امسال ،کاشت گل و گیاه در دیگر فضاهای سبز سطح شهر با همکاری شهرداری های مناطق در حال انجام است.

علیزاده ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و همچنین زیباسازی منظر و چشم انداز شهری را از جمله اهداف این اقدامات برشمرد و گفت:بهسازی و توسعه فضای سبز شهری یکی از اقدامات مهمی است که با جدیت در فضای سبز  شهرداری های پنج منطقه در حال پیگیری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات