مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر حقوقی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی...

مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر حقوقی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با حضور مدیرکل حقوقی وزارت نیرو، مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیرعامل و کارکنان حقوقی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر حقوقی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی روز گذشته با حضور مدیرکل حقوقی وزارت نیرو،  مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیرعامل و کارکنان حقوقی این شرکت برگزار شد .

محمد امانی، مدیرکل حقوقی وزارت نیرو در این جلسه با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه اکبر شوقی، مدیر اسبق دفتر حقوقی شرکت آب منطقه خراسان رضوی اظهار کرد: دفتر حقوقی باید در برنامه ها و رویدادهایی که در سطح شرکت رخ می دهد، قدرت تشخیص داشته باشد که آیا باید در این مسئله ورود پیدا کند یا خیر که خوشبختانه مدیر اسبق این توانمندی را داشت .

وی  با بیان اینکه دستیابی به اهداف سازمانی نیازمند انسجام و هماهنگی میان مدیران ستادی و شهرستانی است، افزود: نخستین و مهمترین نکته برای دفتر حقوقی وزارت نیرو مستندسازی اموال و دارایی ها است که باید این اقدام توسط مدیر جدید نیز با قوت و اهتمام جدی در سامانه تملک اراضی ادامه پیدا کند .

مدیرکل حقوقی وزارت نیرو ادامه داد: با توجه به تفاهم‌نامه ثبتی بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انتظار می‌رود همکاران در استان‌ها اقدامات مستندسازی املاک، اموال غیرمنقول و بستر رودخانه‌ها را در چارچوب قانونی سرعت بخشند .

امانی با تاکید بر استفاده از سامانه ها به دلیل دقت و سرعت بالا در دستیابی به اطلاعات در سطح ستادها ابراز کرد: استفاده از سامانه ها این امکان را فراهم می کند که وزراتخانه بتواند هر زمان که نیاز داشت به اطلاعات و داده های استان ها دست پیدا کند .

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای حقوقی در استان های کشور عنوان کرد: وزارت نیرو برای برگزاری جلسات شورای حقوقی، استان ها را به هشت منطقه تقسیم کرده است تا جمع بندی کاملی از نظرات این دفاتر در سطح ستادها داشته باشیم .

مدنیان، مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز در این نشست با تقدیر از زحمات مدیر اسبق دفتر حقوقی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی و تبریک به مدیر جدید دفتر حقوقی شرکت اظهار کرد: وظیفه یک مدیر پیدا کردن افراد مدیر و ساختن مدیر است .

وی افزود: یک اعتقاد اشتباهی در سطح مدیران وزارتخانه وجود دارد این است که دفاتر حقوقی ترمز دستی سازمان است درحالیکه دفاتر حقوقی مشاوران مدیران عامل هستند و باید این دیدگاه تغییر کند .

مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران ادامه داد: مدیر اسبق دفتر حقوقی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی نمادی از همگرایی در شرکت بودند که با کسب رتبه های اول و دوم توانسته بودند رشد سازمانی خوبی را رقم بزنند .

وی گفت: مدیر جدید دفتر حقوقی نیز باید ضمن ادامه دادن راه قبل و حفظ دستاوردهای ایشان، مسیر دستیابی به اهداف کلان سازمان در حوزه حقوقی را هموار کنند .

مدنیان با تاکید بر ایجاد یک رشته دانشگاهی تحت عنوان حقوق آب ابراز کرد: مشهد می تواند در این زمینه قطب علمی کشور باشد؛ این رشته شامل مباحث فنی، مهندسی، وکالتی و سردفتری است .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات