شهردار ارومیه طی پیامی از مشارکت شهروندان در پروسه انتخابات مجلس قدردانی کرد

شهردار ارومیه طی پیامی از مشارکت شهروندان در پروسه انتخابات مجلس قدردانی کرد

شهردار ارومیه طی پیامی از مشارکت شهروندان در پروسه انتخابات مجلس قدردانی کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ شهردار ارومیه طی پیامی از مشارکت شهروندان در پروسه انتخابات مجلس قدردانی کرد.

بسمه تعالی

مشارکت شهروندان در پروسه انتخابات نشان داد که مردم از هر طیف و جناحی باشند وقتی صحبت از منافع ملی و نشان دادن اقتدار کشور به بیگانگان و استکبار جهانی باشد پشت کشور و انقلاب خود را خالی نمی گذارند.

خوشبختانه انتخابات مجلس در ارومیه با حضور پرشور شهروندان از تمامی اقشار، اقوام و ادیان نشانگر اتحاد و همبستگی آنها برای تعیین سرنوشت خویش بود و توانستند با آرا خود نمایندگانی اصلح برای چهار سال آینده انتخاب کرده و به وظیفه دینی و ملی خویش نیز عمل کنند.

اینجانب ضمن تبریک به مردم شهیدپرور و ولایتمدار ارومیه جهت این پیروزی بزرگ که همانا مشارکت در پروسه انتخابات بود، تبریک ویژه خود را تقدیم منتخبین مردم شریف ارومیه آقایان سید سلمان ذاکر، روح الله حضرت پور و وحید جلال زاده می کنم و امیدوارم با همراهی و همدلی با یکدیگر، ارومیه را به جایگاه واقعی خود رسانده و با وحدت آرا در راستای منافع شهرمان عامل توسعه و پیشرفت ارومیه زیبا شوند.

قطعاً مسئولیت خطیر نمایندگی ملت می طلبد که از حقوق تک تک شهروندان این شهر و حتی کشور از تمامی اقوام، مذاهب، ادیان، جناح ها و طیف های گوناگون دفاع و نماینده تمامی اقشار باشند. از درگاه خداوند متعال موفقیت نمایندگان ارومیه در چهار سال پیش رو را آرزومندم.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات