عیدی کارکنان شهرداری زودتر پرداخت گردد

عیدی کارکنان شهرداری زودتر پرداخت گردد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، امیر احمد زندآور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد:  پس از فوت جناب آقای طالبی در جایگاه مشاور ایثارگران شهردار اصفهان، مدتی است این جایگاه خالی است و طی جلساتی که با عزیزان ایثارگر داشتیم شدیدا گلایه مند بودند. از شهردار محترم می‌خواهیم مشاوری از جامعه ایثارگران در این زمینه در نظر بگیرند و از نیروهای ایثارگران عزیز استفاده مطلوب تری شود. ایثارگران در همه عرصه های مختلف کشور حضور داشتند و باید نظرات آنها وجود داشته باشد.
کارمندان شهری عیدی خود را هر سال بهمن ماه دریافت می‌کردند، اما امسال تاکنون این امر انجام نشده است، کارمندی که زندگی خود را با همین پول گذران می‌کند چرا باید این عیدی دیر پرداخت می شود و در زمانی واریز می شود که اثر منفی بر انگیزه و روحیه کارمندان دارد. این پول شاید برای شهرداری دیر یا زود پرداخت کردنش خیلی موجب زحمت نباشد ولی برای آن کارمند ایجاد زحمت می‌کند.
در سال جاری و با توجه به وضعیت پایدار و نسبتا خوب شهرداری در جذب بودجه مسائل اینچنینی قابل توجیه نیست. اکنون انتظار داریم معاونت مالی و اقتصادی در پرداخت حقوق اسفن و عیدی اهتمام ویژه داشته باشند.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات