فاز یک مسیر اتصال کوشش به خلج تا پایان سال به  ...

فاز یک مسیر اتصال کوشش به خلج تا پایان سال به ...

فاز یک مسیر اتصال کوشش به خلج تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، اعضای کمیته نظارتی شماره 4 شورای شهر مشهد صبح امروز پس از پاسخگویی به شهروندان در منطقه 7، از عملیات اجرایی احداث مسیر انتهای کوشش به قائم و خلج بازدید کردند.

احمد نوروزی، رئیس کمیته نظارتی شماره 4 شورای شهر مشهد با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه با حذف تردد اتوبوس‌های درونشهری از داخل بافت محدوده خیابان‌های سیدی نقش بسزایی در کاهش ترافیک و آلودگی محیط زیست ایفا خواهد کرد، گفت: از سوی دیگر دسترسی بسیار مناسبی به ارتفاعات جنوبی مشهد و ییلاقات این محدوده نیز ایجاد می‌کند؛ مناطقی که جاذبه های گردشگری بسیاری دارد و میتواند در ایام مختلف مورد استفاده عموم مردم و شهروندان قرارگیرد.

وی اظهارکرد: این پروژه با پیگیری‌های مردم و کمیته نظارتی کلید خورد و اعتبار آن به تصویب رسید که خوشبختانه عملیات عمرانی آن در حال اجراست.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهدمقدس با اشاره به ارزیابی بازدید امروز، افزود: متاسفانه روند پیشرفت کار در حد انتظار نیست و از سرعت مناسبی برخوردار نبوده است.

نوروزی با بیان اینکه انتظار ما از شرکت پیمانکار، اجرایی کاری قوی‌تر بوده است، تصریح کرد: تسریع در سرعت پیشرفت کار، مورد تاکید ویژه کمیته نظارتی است و امیدواریم حسب وعده پیمانکار، حدفاصل کوشش تا قائم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات