اهدا جوايز برگزيدگان مسابقه نقاشي آب = زندگي در شهرستان ماکو

اهدا جوايز برگزيدگان مسابقه نقاشي آب = زندگي در شهرستان ماکو

اين مسابقات در راستاي ترغيب دانش آموزان سطوح ابتدائی براي حضور پررنگتر در فعاليتهاي فرهنگي و عملی صرفه جويي در مصرف آب صورت گرفت.
مراسم اهدا جوایز به نفرات برتر مسابقه استانی نقاشی آب = زندگی در دبستانهای دخترانه سمیه و شکوفه شهرستان ماکو برگزار گردید.
این مراسم که با حضور معاون پژوهشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ماکو و مدیر آب و فاضلاب این شهرستان برگزار شد ایشان در کلاس درس دانش آموزان سخنرانی نموده و به بیان اهمیت و ضرورت صرفه جویی در مصرف آب پرداختند.
ابتدا حسین پور، معاون پژوهشی آموزش و پرورش ضمن قدردانی از حضور پررنگ دانش آموزان در مسابقه نقاشی آب = زندگی، مسئله و بحران کمبود آب را به دانش آموزان گوشزد نمود.
در ادامه جعفری نژاد، مدیر امور آب و فاضلاب ماکو ضمن قدردانی از مربیان آموزشی و پرورشی و دانش آموزان شهرستان ماکو، به جهت شرکت در مسابقه استانی نقاشی آب = زندگی و راهیابی نقاشی 3 نفر از دانش آموزان به مسابقات کشوری، به بیان اهمیت آب و لزوم صرفه جویی در مصرف آب پرداخت.
وی به ارائه چندین راهکار ساده برای صرفه جویی آب در منازل و مدارس اشاره نموده و از کلیه دانش آموزان درخواست کرد نسبت به مصرف آب در مدرسه و منازل خود حساس بوده و بعنوان سفیران آب در جامعه، شرکت آب و فاضلاب را یاری نمایند تا در آینده جامعه با بحران آب مواجه نشود.
در پایان این مراسم به نفرات برترمسابقه نقاشی آب = زندگی لوح تقدیر و جوایزی تقدیم گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات