انتصاب 4 نماینده مجری طرح در شرکت آب منطقه ای اردبیل

عصر امروز چهارم اسفند ماه در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل، معاون طرح و توسعه، تعدادی دیگر از مدیران و مجریان طرح ها 4 نماینده مجری طرح های شرکت با ابلاغ مدیرعامل منصوب شدند.

مهندس عباس جنگی مرنی در این ابلاغیه ها، دکتر تورج مهدی زاده را بعنوان نماینده مجری طرح آبرسانی به شهر اردبیل و مطالعات حوضه های بالهارود و دره رود، مهندس حجت پور عزیز را بعنوان نماینده مجری طرح های سد گیوی و تازه کند، مهندس علیرضا معتمدی را بعنوان نماینده مجری طرح شبکه آبیاری و زهکشی سبلان و مهندس سعید یزدان خواه را بعنوان نماینده مجری طرح مرمت و بازسازی تاسیسات آبی در دست بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل منصوب نمود.

در این جلسه هر یک از نماینده مجریان طرح های شرکت نظرات خود در خصوص تسریع در اجرای طرح ها و تعیین تکلیف قراردادهای فعلی و پیگیری جهت تامین مالی طرح ها بیان کردند.

در ادامه این برنامه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل رهنمودهای لازم را یرای جدیت در فعالیت های مطالعاتی و اجرایی شرکت و انجام بموقع تعهدات و وظایف توسط مجریان طرح ها ارائه نمود.

در ادامه این جلسه از خدمات مهندس بهروز پورمهر، مهندس عباس رضوانی، مهندس جبرائیل رمضانی و مهندس بهروز محمدی بعنوان نماینده مجریان سابق طرح های شبکه آبیاری و زهکشی سبلان، سد گیوی، آبرسانی به شهر اردبیل و مرمت و بازسازی تاسیسات آبی در دست بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل قدردانی شد.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات