اجرای  گسترده عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز

اجرای گسترده عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز

به گزارش شهریار، محمدرضا قربانیان تبریزی با اشاره به تاکید شهردار تبریز مبنی بر تسریع در ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر افزود: با همت نیروهای تلاشگر معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در مناطق ۱۰گانه و با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می کنیم ظرف ۱۰روز لکه گیری آسفالت معابر اصلی شهر را به اتمام برسانیم.

معاون خدمات شهری و اجرایی افزود: همچنین بعد از اتمام لکه گیری معابر اصلی شهر تا عید رفع ایرادات و لکه گیری آسفالت معابر فرعی نیز در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار دارد.

قربانیان تبریزی گفت: لکه گیری آسفالت و درزگیری ترک های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه های آسفالت شده و در نتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی خواهد داشت.

او افزود: از دیگر اهداف اجرای عملیات لکه گیری، رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت ها و نیز تامین سطحی ایمن در معابر شهر می باشد که مورد توجه نیروهای خدماتی مناطق دهگانه شهرداری تبریز قرار دارد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز افزود: روش های مختلفی برای لکه گیری و رفع خرابی های آسفالت و همچنین درزگیری ترک های آسفال وجود دارد که به تناسب وضعیت آسفالت و همچنین وضعیت بارش در سطح شهر از این روش ها استفاده می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات