تقاطع غیرهم‌سطح شهید بادپا به بهره‌برداری رسید

تقاطع غیرهم‌سطح شهید بادپا به بهره‌برداری رسید


افتتاح پنجمین پروژه‌ی بزرگ شهرداری کرمان در پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر کرمان
آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح شهید بادپا، به‌عنوان پنجمین پروژه‌ی بزرگ شهرداری کرمان در پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر کرمان، با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد.
به گزارش کرمان آنلاین،استاندار کرمان در این مراسم، یکی از سیاست‌های خوب مدیریت‌ فعلی استان و شهرداری کرمان را توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دانست و گفت: این روند بسیار خوب و قابل تقدیر است و باید در مورد دیگر پروژه‌ها هم صورت گیرد.
محمدجواد فدایی، با اشاره به این‌که احداث این تقاطع هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیارد تومان در بر داشته است، افزود: طبق صورت‌جلسات قبلی، تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله‌فرجه نیز باید تا ۱۵ تیر ۹۹ به بهره‌برداری برسد.
وی در ادامه، ضمن گرامیداشت روز مهندس گفت: مهندسی، از دیرباز جایگاه رفیعی در جامعه داشته است، اما مسأله‌ی مهم این است که مهندس، رفتار جامعه را تعریف می‌کند؛ بنابراین، باید تعامل بین مهندسان و جامعه‌شناسان بیشتر باشد.
استاندار کرمان افزود: جامعه به مهندسانی نیاز دارد که با جامعه‌شناسی و نیازهای جامعه آشنایی داشته باشند.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت روز مهندس و تبریک این روز به مهندسان و هم‌چنین تشکر از حضور ارزشمند خانواده شهید بادپا در این مراسم گفت: شورای پنجم برای به ثمر رسیدن این پروژه‌ها، هر آنچه در توان داشته، برای هماهنگی و هموار کردن راه برای شهرداری در مسیر اقدامات عمرانی انجام داده است.
محمد فرشاد افزود: هیچ پیشنهاد و درخواستی مربوط به پروژه‌های عمرانی شهرداری، به‌ویژه پروژه‌های قرارگاه خاتم نبوده که به تصویب این شورا نرسد و همکاری برای تأمین منابع مالی وجود داشته است.
وی بر تسریع در تکمیل و بازگشایی بزرگراه شرقی-غربی شهر کرمان به طول ۱۶ و به نام سردار قاسم سلیمانی تأکید کرد.
فرشاد هم‌چنین از مجموعه‌ی مدیریت شهری که با تلاش شبانه‌روزی خود در بهره‌برداری از این پروژه بزرگ نقش داشتند، تقدیر و بیان کرد: امیدواریم با همکاری، همدلی و همراهی همه‌ی دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های باقیمانده نیز با سرعت بیشتری، تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات