دقت اطلاعات ارسالی متصدیان آب‌سنجی اهمیت زیادی در تصمیم‌گیری‌ها دارد

دقت اطلاعات ارسالی متصدیان آب‌سنجی اهمیت زیادی در تصمیم‌گیری‌ها دارد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "هوشنگ ملایی" در کارگاه آموزشی متصدیان ایستگاه‌های آب و هواشناسی که در شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان برگزار شد، بخش مطالعات را یکی از بخش‌های مهم مدیریت منابع آب کشور دانست و اظهار کرد: در تلاش هستیم که نقش دفتر مطالعات در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های شرکت افزایش پیدا کند.
وی با ذکر این نکته که از سال گذشته مدیریت سیلاب در کشور به صورت جدی پیگیری می‌شود، عنوان کرد: موضوع سیلاب یکی از نگرانی‌هایی است که برای تمام مسئولان کشور ایجاد شده و جنب و جوشی در این زمینه در تمام کشور شکل گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان ابراز کرد: اینکه مردم نسبت به وقوع سیلاب حساس شوند خوب است، اما وظیفه ما این است که با توجه به آمار، تحلیل‌های صحیحی ارائه دهیم تا مشخص شود حادثه پیش رو می‌تواند به مردم آسیب وارد کند یا خیر.
ملایی متصدیان را نقطه شروع تحلیل صحیح از وقوع سیلاب دانست و اظهار کرد: اگر اطلاعات مربوط به بارندگی به موقع ارسال شود و کارشناسان این اطلاعات را به درستی تحلیل کنند، تصمیمات درست و صحیحی اتخاذ خواهد شد.
وی با بیان اینکه متصدیان در حساس‌ترین زمان ممکن باید در عرصه عملیات باشند و رصد اطلاعات را برای ارسال انجام دهند، مطرح کرد: اگر اطلاعات ارسالی دقیق نباشد، تصمیم‌گیری‌ها نیز با خطا همراه خواهد بود که این اهمیت بسیار بالای شغل متصدیان را نشان می‌دهد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات