متقاضيان طرح اقدام ملي از مراجعه حضوري به ادارات اجتناب كنند

متقاضيان طرح اقدام ملي از مراجعه حضوري به ادارات اجتناب كنند

متقاضيان طرح اقدام ملي از مراجعه حضوري به ادارات اجتناب كنند
معاون مسكن و بازآفريني شهري اداره كل راه وشهرسازي استان اصفهان از متقاضيان خواست تا با توجه به شرايط كنوني و شيوع ويروس كرونا در كشور و جهت حفظ سلامتي خود از مراجعه حضوري به ادارات اجتناب نمايند.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان اصفهان، ايمان طاهر معاون مسكن وبازآفريني شهري اداره كل راه وشهرسازي استان در مصاحبه اختصاصي با صداوسيماي مركز استان گفت: 20 هزار نفر متقاضي در طرح اقدام ملي ساخت مسكن در سطح استان ثبت نام كرده اند كه از اين ميزان حدود 60 درصد تاييد شده و از طريق سيستم پيام كوتاه به آنها اطلاع رساني لازم انجام شده است.
اين متقاضيان لازم است به بنياد مسكن انقلاب اسلامي و به شركت عمران شهرهاي جديد مراجعه كنند تا نسبت به تكميل پرونده آنها اقدام شود.
طاهر از متقاضيان خواست تا با توجه به شرايط كنوني و شيوع ويروس كرونا در كشور و جهت حفظ سلامتي خود تا متعادل شدن شرايط و بنا بر اعلام وزارت راه وشهرسازي از مراجعه حضوري به ادارات اجتناب كرده و فقط با توجه به حروف الفباي نام خانوادگي اعلام شده به ادارات بنياد مسكن و شهرهاي جديد مراجعه داشته باشند و از تجمع خودداري نمايند .
وي به متقاضيان اين اطمينان را داد كه هيچگونه حقي از افراد تضييع نخواهد شد و افراد به هيچ عنوان حذف نمي شوند تا تكليف آنها در سايت مشخص گردد.
معاون مسكن وبازآفريني شهري اداره كل راه وشهرسازي درخصوص مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملي در استان بيان داشت: مرحله دوم ثبت نام بعد از مشخص شدن و تعيين تكليف متقاضيان ثبت نام شده در مرحله اول و طي چند ماه آينده انجام مي پذيرد.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات