رقابت ۴۹۲اثر از ۴۸رسانه در جشنواره «شهر و رسانه»/ برگزیدگان سال آینده معرفی می‌شوند

رقابت ۴۹۲اثر از ۴۸رسانه در جشنواره «شهر و رسانه»/ برگزیدگان سال آینده معرفی می‌شوند

به گزارش شهریار، سعید حاجی‌زاده اظهار کرد: این تعداد اثر از ۴۸ رسانه مکتوب و دیجیتال استانی و کشوری در این جشنواره شرکت کرده‌ که در این بین خبرگزاری فارس با ۵۲ اثر، بیشترین تعداد آثار ارسالی را به خود اختصاص داده است.

او افزود: پایگاه خبری ترجمان صبح با ارسال ۴۷ اثر و پایگاه خبری تبریز بیدار با ۴۱ اثر در رتبه های بعدی بیش‌ترین آثار ارسالی در جشنواره شهر و رسانه قرار دارند.

سعید حاجی‌زاده درباره آثار دریافت شده در قالب های مختلف نیز تصریح کرد: ۲۴۲ اثر در قالب گزارش، ۸۳ اثر در قالب یادداشت و سرمقاله، ۵۶ اثر در قالب عکس و گزارش تصویری، ۳۵ اثر در قالب مصاحبه، ۳۰ اثر در قالب ویدئو، ۲۵ اثر در قالب خبر، ۱۴اثر در قالب اینفوگرافی و موشن گرافی ، ۹ اثر در قالب کاریکاتور، ۳ اثر در قالب طنز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

دبیر جشنواره شهر و رسانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیشترین میزان استقبال از محورهای این جشنواره گفت: دو محور «آسیب‌های اجتماعی» و «فرهنگ، هنر، ورزش» هر یک با ۶۹ اثر بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده اند.

حاجی‌زاده همچنین تشریح کرد: در محور «محیط زیست» ۴۱ اثر، «گردشگری» ۳۶ اثر، «بازآفرینی شهری» ۳۱ اثر، «آموزش شهروندی» ۲۳ اثر، «تبریز، شهر ایمان و غیرت» ۲۱ اثر، «خدمات شهری» ۱۷ اثر و در محور«حمل و نقل عمومی» ۱۲ اثر به این جشنواره ارائه شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل با بیان اینکه در بخش ویژه با ارائه ۴۰اثر بیش ترین استقبال از «نقد برتر مدیریت شهری» صورت گرفته است، افزود: همچنین ۱۸اثر برای بخش «آتش سوزی بازار تبریز»، ۵اثر برای بخش «پیاده روی اربعین» و ۲ اثر برای بخش «نقش نظام بانکی در تحقق شهر هوشمند» دریافت شده است.

او یادآور شد: نخستین جشنواره تخصصی شهر و رسانه با هدف بهبود و افزایش تعامل با اصحاب رسانه و حمایت هدفمند، نظام‌مند و در شان روزنامه نگاران و خبرنگاران در حال برگزاری است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز این جشنواره را فرصتی خوب برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای فعال روزنامه نگاری در زمینه مدیریت شهری دانست و افزود: با توجه به ابلاغ وزارت بهداشت مبنی بر ضرورت رعایت موارد بهداشتی و لغو کلیه برنامه های فرهنگی و هنری، اختتامیه این جشنواره سال ۹۹ با معرفی برگزیدگان برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات