پایانه های مسافربری هر شب ضد عفونی می‌شوند

پایانه های مسافربری هر شب ضد عفونی می‌شوند

پایانه های مسافربری هر شب ضد عفونی می‌شوند

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از ضد عفونی پایانه های مسافربری برای پیشگیری از ورود و انتشار ویروس کرونا از طریق پایانه های خبر داد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی دراین خصوص گفت: درراستای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا اقداماتی از سوی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.
وی افزود: برهمین اساس در محل های تردد مسافران بنرهای اطلاع‌رسانی و توصیه‌های لازم در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا نصب شده است.
وی اضافه کرد: همچنین برای معرفی این بیماری وروش های پیشگیری و درمان آن، دوره آموزشی که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز بهداشت شهرداری مشهد برنامه ریزی شده بود برای کارکنان، نیروهای پیمانکاری، انتظامات و حفاظت فیزیکی، نیروهای شرکت های مسافربری و سایر عوامل خدمت گذار برگزار شده است .
شریعتی تصریح کرد: سالن ها و ساختمان های مورد استفاده مسافرین و امکانات موجود در این ساختمان ها و همچنین سرویس های بهداشتی به صورت شبانه روزی و طی یک برنامه زمانبندی شده مداوم در حال اجرا است.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد به مذاکره با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای برای ضد عفونی کردن ناوگان اتوبوس های برون شهری اشاره و اظهارکرد: برای این کار مرکز معاینه فنی اتوبوس های برون شهری پایانه مسافربری امام رضا (ع) جهت ضدعفونی کردن ناوگان برون شهری مخصوصا ناوگانی که از شهرهایی که بیماری در آن مشاهده شده است بصورت اجباری درنظر گرفته شده است.
مدیرعامل پایانه های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین ثبت ساعت کارکنان حذف و وسایل ضدعفونی و مراقبتی نظیر ماسک، دستکش و وسایل نظافت یکبار مصرف برای کارکنان پایانه درنظر گرفته شده است .
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات