با هدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان، بهسازی معابر در بلوار فرح آباد و جاده گلما اجرا شد

با هدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان، بهسازی معابر در بلوار فرح آباد و جاده گلما اجرا شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، در راستای ارائه خدمات و استمرار فعالیت های عمرانی و با هدف بهسازی معابر و پاسخگویی به مطالبات شهروندان شهرک زیتون، تعریض و آسفالت ورودی این منطقه به مساحت 2500 متر مربع به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اجرا شد.

پیاده رو سازی بلوار فرح آباد حد فاصل کوی گلستان تا کوی بوستان به مساحت 2900 مترمربع از دیگر فعالیت هایی بوده که سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در جهت رفاه حال شهروندان عملیاتی کرده است.

احداث رفیوژ وسط بلوار فرح آباد به طول 500 متر نیز در راستای روان سازی ترافیک و کاهش خطرات احتمالی به همت این سازمان انجام شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مرتضی بربسته رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری نیز هدف از اجرای پروژه های عمرانی را رفاه حال شهروندان و حرکت در مسیر توسعه شهر عنوان کرد و گفت: این پروژه ها با استفاده از ظرفیت ها و تولیدات این سازمان و نیز توانمندی کارکنان،  با هدف کاهش هزینه ها و ارائه خدمات مستمر به شهروندان اجرا شده است.

وی افزود: بهسازی ورودی های شهر ساری مورد توجه ویژه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری قرار دارد و برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات