تبلیغات نامتعارف برخی کاندیداهای مجلس خسارتی بالغ بر ۵میلیارد تومان به شهرداری ساری تحمیل کرد

تبلیغات نامتعارف برخی کاندیداهای مجلس خسارتی بالغ بر ۵میلیارد تومان به شهرداری ساری تحمیل کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، کوروش یوسفی عضو شورای اسلامی شهر و نماینده این شورا در سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری ساری گفت: این سازمان با توجه به در پیش بودن سال نو در نخستین روزهای دی ماه با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی با رنگ آمیزی مبلمان شهری،گل آرایی و... شهر را برای مردم آماده کرد.

وی به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و توضیح داد: برای جلوگیری از آسیب های تبلیغات به سطح شهر و ایجاد آلودگی های بصری، مکان هایی در نقاط مختلف شهر در نظر گرفته شد تا کاندیداها بتوانند بر آن تبلیغات خود را نصب و در معرض عموم بگذارند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری افزود: با توجه به چنین تدابیری، متاسفانه برخی از این کاندیداها با نصب پوسترها،بنرها و دیگر اقلام تبلیغاتی کاندیداها در سطح شهر و به خصوص مبلمان شهری هزینه زیادی را به شهر و شهروندان تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه اگر چه حجم زیاد تبلیغات نشان از فراگیری و شور انتخاباتی دارد و زمینه ای برای حضور و مشارکت حداکثری مردم است،اما بعد از پایان زمان قانونی تبلیغات،با توجه به نزدیکی آغاز سال جدید،جمع اوری این اقلام و پاکسازی چهره شهر هزینه زیادی را به شهرداری با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب تحمیل کرده است.

* تبلیغات نامتعارف و خسارت 5 میلیارد تومانی

یوسفی با بیان اینکه تاکنون نصب پوسترهای تبلیغاتی بر مبلمان شهری بیش از 5 میلیارد تومان خسارت به شهرداری وارد کرده است،ادامه داد: سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری ساری که پیش از این با رنگ آمیزی مبلمان شهری و گل کاری ،شهر را برای مردم و مسافران و گردشگران آماده کرده بود متاسفانه با برخی بی انظباطی های تبلیغاتی دچار آسیب و متحمل هزینه مازاد شد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری ادامه داد: صرف نظر از موارد مطروحه هم اکنون این سازمان باری دیگر فعالیت خود را برای زیباسازی منظر شهری آغاز کرده است تا مردم و مسافران از شهر ساری خاطره ی خوبی را برای نوزور 99 رقم بزنند.

* تاکید بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی

مصطفی نیک نقش معاون خدمات شهری شهرداری ساری نیز در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از رسالت های شهرداری ایجاد شور و نشاط برای مردم شهر است ،گفت: با در پیش بودن آغاز سال نو، المان های قدیمی شهر احیا و برای ساخت و طراحی المان های جدید از هنرمندان کهن شهر ساری بهره گیری شد.

* شهری با نشاط برای مسافران نوروزی می سازیم

عین الله احمدی رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری نیز با اعلام اینکه یکی از دغدغه های شهرداری در ایام برگزاری انتخابات حفظ زیبایی و آراستگی سطح شهر است به همین منظور اکیپ های پاکسازی اقلام تبلیغاتی در قالب 200 نفر بصورت شبانه روزی اقدام به پاکسازی شهر کرده اند.

وی افزود: سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری با در نظر گرفتن محیطی زیبا تلاش می کند تا 25 اسفند ماه شهری با نشاط را برای مردم فراهم کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات