اقدامات پیشگیرانه شرکت برق منطقه ای غرب در مقابله با کرونا

اقدامات پیشگیرانه شرکت برق منطقه ای غرب در مقابله با کرونا

مدیرنظارت برخدمات عمومی برق غرب تشریح کرد:

اقدامات پیشگیرانه شرکت برق منطقه ای غرب در مقابله با کرونا

مدیردفترنظارت برخدمات عمومی برق غرب گفت: جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی واستریل و بهداشت آشپزخانه، آبدارخانه ها و سرویس‌های بهداشتی ساختمان حوزه ستادی شرکت برق منطقه ای غرب افزایش پیدا کرده و در این خصوص پیگیری ویژه صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای غرب ، مهندس عبدالرضاعظیمی در خصوص اقدامات پیشگیرانه برق غرب در راستای مبارزه با کرونا، بیان کرد: در حال حاضر بحث استریل و پاکسازی ساختمان حوزه ستادی وهمچنین ایستگاه های برق در سطح سه استان حوزه استحفاظی قوت گرفته وبا توجه به حساسیت موضوع، وسعت این اقدامات نیز بیشتر شده است

وی اظهار کرد: تهیه و پخش دستکش یکبار مصرف از نوع نایلونی جهت پذیرایی و استفاده پرسنل، تهیه و پخش دستکش یکبارمصرف لاتکس، نصب دستمال کاغذی کنار درب آسانسورها در تمامی طبقات، قراردادن سطل زباله در کنار آسانسورها جهت پخش نشدن زباله دستمال، تهیه و نصب مایع ضدعفونی کننده استرلیوم در اتاقک نگهبانی ورودی شرکت، استفاده از لیوان کاغذی در پذیرایی ها و جمع نمودن کلیه لیوان های شیشه ای، تهیه الکل و مواد ضدعفونی کننده شامل: دتول، الکل سفید، سارفوسپت کوئیک و ... جهت ضدعفونی کردن تجهیزات اداری، آسانسورها، دستگیره درب ها و ... به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرنظارت برخدمات عمومی در ادامه گفت: جهت خودروهای شرکت نیز مواد ضدعفونی کننده تهیه و تعبیه گردیده و تجهیزات دیسپاچینگ و مجموعه موجود در آن ضدعفونی شده است.

وی ضمن اشاره به این موضوع که بحث‌های آموزشی نیز از ابتدای شیوع این بیماری آغاز شده است، گفت: تهیه بسته‌های آموزشی، بنر و استندهای اطلاع رسانی و ارسال پیامک توسط دفترروابط عمومی و واحد ایمنی شرکت از طریق کانال های ارتباطی مختلف، از دیگر اقدامات برق منطقه ای غرب در این خصوص بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات