جلسه مدیریت بحران صنعت برق خوزستان برگزار شد/ موضوع: کرونا و شرایط نامساعد جوی

جلسه مدیریت بحران صنعت برق خوزستان برگزار شد/ موضوع: کرونا و شرایط نامساعد جوی

با حضور مدیران صنعت برق خوزستان جلسه مدیریت بحران این صنعت با موضوع پیشگیری از شیوع کرونا و آمادگی در مقابل شرایط نامساعد جوی حاکم بر استان، تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، جلسه کمیته منطقه ای مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در شرکت های برق استان خوزستان با هدف بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکار برای مقابله با کرونا ویروس در شرکت ها و آمادگی لازم در برابر شرایط نامساعد جوی پیش رو، برگزار شد.

تهیه و توزیع وسایل بهداشتی جهت مقابله با ویروس کرونا در بین کارکنان، نصب بنر و علائم هشدار دهنده آخرین توصیه ها بهداشتی، استفاده از دستکش و ضد عفونی کردن بسته های وارده به دبیرخانه و لغو جلسات غیر ضروری که با تعداد نفرات زیادی تشکیل می شد، از مهم ترین مصوبات مقابله با کرونا ویروس در این جلسه بوده است.

همچنین مقرر شد برای مقابله با شرایط نامساعد جوی و سیلاب احتمالی تا پابان هفته شرکت های برق در آماده باش کامل باشند و مدیران و معاونین در شرکت ها حضور داشته باشند.

شناسایی نقاط پر خطر و آمادگی همه جانبه برای برطرف کردن خطرات احتمالی مانند برخورد صاعقه با خطوط و پست های برق و پیگیری مستمر پروژه های موافقتنامه سیلاب 98 از دیگر مصوبات این جلسه بوده است.

این جلسه با حضور مدیران شرکت برق منطقه ای خوزستان، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و اهواز تشکیل شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات