خلع‌ ید پیمانکار و تحویل شهربازی بوستان ملت به شهرداری/ شهربازی  ...

خلع‌ ید پیمانکار و تحویل شهربازی بوستان ملت به شهرداری/ شهربازی ...

خلع‌ ید پیمانکار و تحویل شهربازی بوستان ملت به شهرداری/ شهربازی بوستان ملت ایام نوروز آماده پذیرایی از مردم می شود

با توجه به درخواست شهروندان، پیمانکار شهربازی بوستان ملت خلع ید و این شهربازی به شهرداری تحویل داده شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، صبح امروز با حضور شهردار مشهد و نماینده دستگاه قضایی، پیمانکار شهربازی پارک ملت با توجه به تخلف در بهره‌برداری از این شهربازی خلع ید و شهربازی تحویل شهرداری شد.
محمد رضا کلائی، درحاشیه تحویل شهربازی پارک ملت به شهرداری مشهد گفت: شهربازی پارک ملت یکی از محل های خاطره‌انگیز برای شهروندان است و مردم دلبستگی‌های زیادی به آن دارند که این موضوع برای ما اهمیت دارد.
وی افزود: در کنار این موضوع، موقعیت استقرار شهربازی پارک ملت در شهر باعث دسترسی آسان به آن می شود و نقطه‌ای است که مردم به آن نگاه ویژه دارند.
وی اضافه کرد: متاسفانه برنده تشریفات قبلی نتوانسته بود به تعهدات خود در خصوص بهره‌برداری از شهربازی پارک ملت عمل کند و مردم نسبت به این موضوع به ویژه به لحاظ ایمنی و رعایت استانداردهای لازم که برای مدیریت شهری نیز حساس است، نگرانی داشتند.
کلائی با بیان این که ما نیز با توجه به رعایت نکردن استانداردهای لازم دچارنگرانی بودیم اظهار کرد: از دستگاه قضایی درخواست کردیم تا دراین رابطه به شهرداری مشهد برای خلع ید پیمانکار کمک کنند.
شهردار مشهد تصریح کرد: با توجه به ظرفیت هایی که در قرارداد با پیمانکار شهربازی پارک ملت دیده شده بود این امکان وجود داشت تا اگر سرمایه گذار به تعهدات خود عمل نکرده و نکاتی که برای استفاده مردم لازم است به ویژه ایمنی و نظام بهره‌برداری را رعایت نکند شهرداری مشهد می تواند قرارداد را فسخ کند.
وی گفت: این اتفاق امروز افتاد و با خلع ید پیمانکار، شهربازی پارک ملت به شهرداری تحویل داده شد که از حمایت های دستگاه قضایی در این زمینه تشکر می کنیم.
وی ادامه داد: مردم مطالبه داشته و دارند تا شهربازی پارک ملت برای ایام نوروز آماده شود که این قول را به مردم می‌دهیم که از بابت توقف کار شهربازی نگرانی نداشته باشند زیرا اقدامات لازم دراین خصوص انجام خواهد شد.
وی با اشاره به این که ثمره خلع ید پیمانکار استفاده مردم از شهربازی در ایام نوروز و شش ماهه اول سال ۹۹ خواهدبود، اظهار کرد: در مدت باقی مانده تا پایان سال با برنامه‌ریزی و اقدامات مورد نیاز برای رفع نواقص، تعمیرات و به روز رسانی وسایل بازی شهر بازی را برای استفاده زائران و مجاوران تا پایان اسفند آماده می کنیم.
کلائی اضافه کرد: افرادی که اقدام به گرفتن غرفه در شهربازی کرده‌اند نگران نباشند و خیالشان از بابت سرمایه گذاری که برای کسب و کار انجام داده اند راحت باشد زیرا در این خصوص مشکلی نخواهند داشت.
شهردار مشهد افزود: با توجه به این که امروز شهربازی در حضور مقام قضایی تحویل شهرداری مشهد شده است، ابتدا نیاز است تا تعمیرات اساسی مورد نیاز وسایل بازی انجام و استانداردهای مورد نیاز را اخذ کند و پس از آن برای نظام بهره‌برداری از شهربازی پارک ملت با توجه به این که نگاه مان متوقف نشدن فعالیت شهربازی به ویژه درایام نوروز است، تصمیم گیری خواهد شد.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات