رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر شیراز: تیم تخصصی ارتقا امنیت روانی شهروندان را تشکیل می‌دهیم

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر شیراز: تیم تخصصی ارتقا امنیت روانی شهروندان را تشکیل می‌دهیم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر«علی ناصری» در یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر با ارائه گزارشی از اقدامات پیشگیرانه کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به تشکیل جلسه فوق‌العاده این کمیسیون اشاره داشت و افزود: برآیند جلسه فوق نشان داد اهمیت موضوع شیوع کرونا به طور ملموس، جدی گرفته نشده است .

وی سردرگمی مسؤولین ادارات و ارگان‌ها در مواجهه با شرایط  موجود را نیز مطرح کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های ذیربط سریعا وارد فاز عملیاتی شده و هماهنگ با دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی امر پیش روند .

او تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان نهاد مرجع انتشار اخبار صحیح نظارت داشته تا تمامی اخبار از کانال دانشگاه علوم پزشکی در اختیار مردم قرار گیرد .

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز به مساله کمبود مواد ضدعفونی کننده، دستکش و ماسک در سطح بازار نیز اشاره داشت و اضافه کرد: مقرر شد این امکانات از جانب دستگاه‌ها و نهادهای مسئول تامین شود .

ناصری به جلسه اخیر شورای تامین استان نیز اشاره داشت و صدور دستورالعمل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به فراخور هر دستگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی را ماحصل این جلسه عنوان کرد .

او تشکیل کمیته پایش و بررسی اقدامات هر دستگاه مطابق با دستورالعمل تعیین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی را نیز مورد اشاره قرار داد .

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان داشت: بر اساس پیگیری‌های ما، شهرداری شیراز این آمادگی را دارد که از فضاهای موجود همچون بیلبوردها، تلویزیون‌های شهری و زیرساخت‌های حمل‌ونقل به جهت اطلاع‌رسانی بهره گیرد .

پایان خبر /

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات