با وجود بارش هاي سنگين؛ كمترين ميزان خاموشي در غرب ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، جواد اكبرآبادي در تصريح اين خبر گفت: با توجه به هشدارهاي سازمان هاي هواشناسي در خصوص شرايط جوي نامساعد، اين شركت مديريت بحران را به خوبي اعمال نمود و مجموعه اين تدابير باعث شد خدمات به بهترين نحو به مشتركين ارائه و حداقل خاموشي در غرب كشور، در شهرها و روستاهاي استان كردستان اعمال گردد.
وي در اين خصوص بيان داشت: تفاوت مديريت بحران امسال با سال هاي قبل وجود اكيپ هاي پشتيبان به جز اكيپ هاي اعزامي به مناطق بود اكيپ هاي پشتيبان باعث مي شدند اكيپ هاي اصلي تحت كنترل ، هدايت و پشتيباني باشند.
اكبر آبادي در ادامه با اشاره به ارتقاء سيستم اتوماسيون شبكه هاي توزيع كه نقش به سزايي در خدمات رساني سريع تر و مطمئن تر به مشتركين دارد، بيان كرد: اتوماسيون شبكه هاي توزيع با سرعت قابل توجهي در اين شركت رو به پيشرفت است و در چند ماه اخير پيشرفت مناسبي داشته است، هدف از اجراي اين پروژه تسريع در خدمات رساني به مشتركين برق، مديريت و كنترل خاموشي ها در سطح استان مي باشد.
وي در ادامه به پروژه هاي در دست اقدام حوزه بهره برداري و ديسپاچينگ اشاره كرد و افزود: اقدامات برنامه ريزي شده اي براي تبديل شبكه هاي سيمي به كابل خود نگهدار با هدف پيشگيري از سرقت بي رويه، كاهش تلفات ، تعادل بار و ارتقاء كيفيت انرژي تحويلي به مشتركين انجام شده است.
وي در ادامه گفت: از ديگر اقدامات كه در آينده اي نزديك در حال اجرا مي باشد تدوين برنامه اي مدون و هدف دار براي پيك سال 99 مي باشد كه مي توان به اقدامات عمده اي از جمله: بهره برداري از پست مريوان 2، بازآرايي شبكه 20 كيلوولت در سطح شهرستان سنندج، احداث پست بانه 2 است كه در راستاي تحقق تابستان بدون خاموشي برق در سطح استان مي باشد.
لازم به ذكر است اقدامات براي پيك سال 99 با هدف دستيابي به استاندارهاي خاموشي در سطح ملي مي باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات