اطلاعیه مهم/آغاز نظام ارجاع کار نظارت + نظام نامه ارجاع نظارت
نظام نامه ارجاع نظارت
قابل توجه اعضا و کارفرمایان محترم
پیرو مصوبه جلسه شصت و پنجم مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ هیات مدیره محترم سازمان مبنی بر آغاز ارجاع نظارت از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
و لزوم آگاهی کلیه اعضای و کارفرمایان محترم از نحوه و چگونگی اجرای این فرآیند، موارد زیر را به اطلاع کلیه اعضای محترم میرساند:
۱ – به کلیه ناظران متقاضی توصیه میگردد مفاد نظام نامه ارجاع را به دقت مطالعه نمایند.
۲ – بمنظور جلوگیری از تضییع حقوق اعضا پیشنهاد می گردد تا در اسرع وقت و با استفاده از مهلت زمانی مقرر، نسبت به ثبت نام از طریق کارتابل سانما، اقدام نمایند.
۳ – در صورت ابلاغ نظام نامه مصوب وزارت راه و شهرسازی، ارجاع نظارت بر اساس مفاد نظام نامه ابلاغی صورت خواهد پذیرفت.
جهت مشاهده نظام نامه اینجا را
کلیک
کنید.
نظرات