کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوا و بارش باران و برف در استان

کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوا و بارش باران و برف در استان

کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوا و بارش باران و برف در استان

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد کاهش ۱۰درجه ای دمای هوا و بارش باران وبرف را پیش بینی کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، براساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی نشان دهنده آغاز بارش ها در سطح استان است که تا ظهر فردا ادامه خواهد داشت.
ضمن اینکه در ساعات بعدازظهر بارش ها به شکل رگبار باران (در نواحی مستعد همراه با رعد و برق و بارش تگرگ) با احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب به ویژه در شهرهای واقع در نیمه غربی استان پیش بینی می شود.
در ساعات شب علاوه بر کاهش محسوس دمای هوا، بارش ها تبدیل به برف و باران خواهد شد. کاهش دمای هوا تا صبح روز جمعه در استان ادامه دارد. همچنین طی امشب و فردا تشکیل مه، کاهش دید، کولاک برف و لغزندگی سطح جاده ها سبب اختلال در سیستم حمل و نقل استان خواهد شد.
در ۲۴ ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس خنک ترین و تایباد با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین آسمان امروز چهارشنبه شهرستان مشهد، نیمه ابری به تدریج ابری دربعدازظهر همراه با رگبار باران و وزش باد نسبتا شدید در ساعات شب بارش برف و مه آلود پیش بینی می شود.دمای هوای امروز مشهد درگرم ترین زمان ۱۳ درجه سانتیگراد که درسردترین زمان به ۷ درجه کاهش خواهد یافت این درحالی است که دمای هوای پنجشنبه مشهد به یک درجه زیر صفرخواهد رسید.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات