فرهنگ شهروندی، جلب مشارکت مردم و هنر شهری، اولویت های اصلی سازمان  ...

فرهنگ شهروندی، جلب مشارکت مردم و هنر شهری، اولویت های اصلی سازمان ...

فرهنگ شهروندی، جلب مشارکت مردم و هنر شهری، اولویت های اصلی سازمان اجتماعی و فرهنگی در سال ۹۹ / اهتمام جدی برای پاسخگویی به درخواست های شهروندان در حوزه نصب تابلوهای معابر

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فرهنگ شهروندی، جلب مشارکت مردم و هنر شهری، اولویت های اصلی سازمان اجتماعی و فرهنگی در سال ۹۹ است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد محسن مصحفی در آخرین روز از پاسخگویی مدیران حوزه سازمان اجتماعی و فرهنگی به تماس های تلفنی شهروندان در مرکز ۱۳۷ اظهار داشت: یکی از مهمترین تماس های شهروندان با ۱۳۷ در روز جاری به موضوع فرهنگ ترافیک اختصاص داشت که شهروندان خواهان تغییر رویکرد در این زمینه بودند، ما نیز اقدامات گسترده ای را در این حوزه در حوزه های مختلف شهرداری از جمله حوزه فرهنگی در حال انجام داریم تا بتوانیم الگوی ترافیک را در شهر به طور بنیادین دچار تغییر نمود.
وی افزود: نصب پلاک و تابلوی معابر یکی دیگر از درخواست های پرتکرار شهروندان بود که که اخیرا این وظیفه بر عهده سازمان فرهنگی شهرداری گذاشته شده است که با جدیت این مهم پیگیری می شود تا تاخیرهای ایجاد شده در این حوزه در گذشته با فوریت جبران شده و درخواست های شهروندان در این خصوص سر و سامان یابد.
مصحفی با اشاره به اینکه جمع آوری کارتن خواب ها و معتادین، یکی دیگر از درخواست های شهروندان در تماس با ۱۳۷ است، اضافه کرد: جمع آوری معتادین در حوزه وظایف شهرداری نیست اما با این حال شهرداری به این حوزه کمک های لازم را کرده است، وظیفه ما جمع آوری متکدیان است و حتی در حوزه نگهداری کتکدیان نیز وظیفه نداریم، با این حال نگهداری را هم انجام می دهیم تا شهر وضعیت بهتری داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه بودجه سازمان اجتماعی و فرهنگی در سال ۹۹ با توجه به تورم و نیاز، افزایش خواهد یافت، عنوان کرد: تاکید بر فرهنگ شهروندی و فرهنگ عمومی، همچنان از مهمترین اولویت های این سازمان در سال آینده خواهد بود تا همه کارها از زاویه دید فرهنگ شهروندی دیده و انجام شود، امیدواریم نتایج کارهای سال های قبل در این حوزه کم کم دیده شود.
فرهنگ شهروندی، جلب مشارکت مردم و هنر شهری، اولویت های اصلی سازمان اجتماعی و فرهنگی در سال ۹۹
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: جلب مشارکت مردم در همه حوزه های مدیریت شهری، دیگر اولویت ما در سازمان اجتماعی و فرهنگی است که از طریق شورای اجتماعی محلات پیگیری خواهد شد، طرح محله ما نیز در همین راستا در سال آینده با قوت بیشتری دنبال خواهد شد.
مصحفی ادامه داد: تمرکز بر مقوله هنر شهری هم با این رویکرد که بتوانیم شهر را زیباتر کنیم ادامه خواهد یافت تا شهر را به عنوان یکی از زیباترین شهرها یا حتی زیباترین شهر کشور حفظ کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات