تقویت پلیس، یعنی تقویت امنیت و آرامش

شهردار کرمان در دیدار با فرمانده انتظامی استان مطرح کرد:
تقویت پلیس، یعنی تقویت امنیت و آرامش


صبح امروز فرمانده و مسئولان انتظامی استان کرمان با شهردار کرمان و جمعی از مدیران شهرداری دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در این دیدار با تأکید بر این‌که مهم‌ترین رکن توسعه‌ی پایدار، امنیت پایدار است، گفت: تقویت پلیس، یعنی تقویت امنیت و قطعاً پلیس باید مقتدر مهربان و اخلاق‌محور باشد؛ به همین دلیل، پلیس را کنار خود می‌دانیم و در هر حوزه‌ای بتوانیم، دغدغه‌های مجموعه‌ی نیروی انتظامی را مرتفع خواهیم کرد.
وی با بیان این‌که وظیفه داریم مشکلات مردم را حل کنیم، گفت: باید در چارچوب قانون، با همدلی و همراهی، از مجموع ظرفیت‌ها برای حل مشکلات  مردم استفاده کنیم.
فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار، ضمن تشکر از شهردار کرمان و سایر مدیران شهرداری، از همکاری و همدلی موجود ابراز خرسندی کرد و گفت: مشکلات و موضوعات کاری، باید با تفاهم و تعامل حل‌وفصل و رضایت دوطرف حاصل شود.
عبدالرضا ناظری افزود: اقدامات زیرساختی مطلوبی در سنوات قبل در حوزه‌های مختلف انجام شده، اما در حوزه فرهنگی و آموزش فرهنگ ترافیک، خیلی موفق نبوده‌ایم، یا حداقل کارهایی که انجام شده، متناسب با امکانات و زیرساخت‌ها نبوده است.
وی در این زمینه بر تهیه‌ی سند راهبردی برای ارتقای فرهنگ ترافیک و بهره‌برداری از ظرفیت‌های مردمی تأکید کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: برای همکاری لازم با مجموعه‌ی شهرداری درجهت اجرای برنامه‌های مختلف شهری آمادگی داریم و تمام توان و ظرفیت خود را  برای این مأموریت‌ها به‌کار می‌گیریم.
لازم به ذکر است؛ در این دیدار بخشی از موضوعات کاری و مطالبات مجموعه‌ی شهرداری و نیروی انتظامی، ازجمله افزایش و تقویت ایستگاه‌های پلیس در نقاط مهم شهر، برگزاری همایش بانوان فرهنگ‌یار ترافیک، نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی و حل مشکل اتوبوس‌های اسقاطی شهرداری، مطرح و بررسی شد و مصوبات طی یک صورت‌جلسه به امضای طرفین رسید.

شیرین اخضمی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات