ضدعفونی شبانۀ اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس

با هدف جلوگیری از کرونا صورت می‌گیرد؛

ضدعفونی شبانۀ اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس

مدیر عامل سازمان حمل‌ و‌ نقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از ضدعفونی اتوبوس‌های شهری برای پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین،هادی خدادادی گفت: تاکنون، اتوبوس‌هایی که در سیستم حمل‌و‌نقل شهری فعالیت می‌کردند، هر شب نظافت می‌شدند که از شب گذشته، علاوه بر تنظیف، ضدعفونی اتوبوس‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به وجود 150 اتوبوس، شامل 70 اتوبوس متعلق به شهرداری و 80 اتوبوس بخش خصوصی گفت: ضدعفونی اتوبوس‌های متعلق به شهرداری کرمان از شب گذشته شروع شده است.

خدادادی افزود: بخش خصوصی نیز ملزم شده بود از شب گذشته اتوبوس‌های متعلق به خود را ضدعفونی کند؛ ضمن این‌که برای اطمینان بیشتر، این اتوبوس‌ها از امشب در محل ایستگاه اتوبوسرانی و با نظارت سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر ضدعفونی خواهند شد.

وی با بیان این‌که ایستگاه‌های اتوبوس نیز تاکنون، به‌طور متوسط هفته‌ای سه‌بار توسط این سازمان نظافت می‌شدند، گفت: با توجه به حجم کار، با هماهنگی شهرداران محترم مناطق پنج‌گانه، از شب گذشته تنظیف و ضدعفونی ایستگاه‌های اتوبوس در دستور کار شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه قرار گرفته است.

خدادادی افزود: بنابراین، از شب گذشته تمام ایستگاه‌های اتوبوس هر شب تنظیف و ضدعفونی می‌شود.

وی ضدعفونی تاکسی‌ها برای پیشگیری از ویروس کرونا را نیز ضروری دانست و گفت: برای ضدعفونی تاکسی‌های شهری نیز، با چهار کارواش در چهار منطقه‌ی شهری هماهنگ کرده‌ایم که راننده‌های تاکسی می‌توانند با حضور در این کارواش‌ها، خودروی خود را به‌صورت نیم‌بها شست‌و‌شو و ضدعفونی کنند.

خدادادی افزود: راننده‌های تاکسی را نیز ملزم می‌کنیم تا نسبت به گندزدایی و ضدعفونی خودروی خود اقدام کنند.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید AARRYY.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید AATTSS.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ZZEEDD.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات