اتصال حاشیه به متن یکی از دغدغه های مدیریت شهری است/ دوربرگردان  ...

اتصال حاشیه به متن یکی از دغدغه های مدیریت شهری است/ دوربرگردان ...

اتصال حاشیه به متن یکی از دغدغه های مدیریت شهری است/ دوربرگردان ابوطالب به نوعی حلقه اتصال بین حاشیه و متن است

شهردار مشهد با اشاره به این که برخی اوقات احداث بزرگراه مانند صد متری مشهد باعث قطع ارتباط میان متن و حاشیه شهرها می شوند گفت: با توجه به این موضوع اتصال حاشیه به متن با احداث پروژه هایی همانند دوربرگردان ابوطالب یکی از دغدغه های مدیریت شهری برای اتصال حاشیه به متن بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی امروز در حاشیه بازدید و بهره برداری از دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری انجام شد، افزود: ۱۰۰ متری مشهد را به دو بخش تقسیم و ارتباط میان حاشیه و متن را قطع کرده است، لذا از ابتدا به دنیال رفع وکمرنگ شدن این موضوع کرده ایم.
وی اضافه کرد: با توجه به این که یکی از راه های کمرنگ شدن فاصله میان مناطق برخوردار و غیر برخوردار اتصال این دو منطقه به یکدیگر است اجرای پروژه هایی چون دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب و تقاطع غیرهمسطح مصلی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در همین راستا عملیات اجرایی دوربرگردان ابوطالب در۲۹ مرداد امسال آغاز وبا هزینه ۱۷۵ میلیارد ریال اجرا شد که به نوعی حلقه اتصال بین حاشیه و متن خواهد بود.
کلائی ادامه داد: این پروژه اکنون به پایان رسیده و قرار بود طی مراسمی رسمی به بهره برداری برسد اما برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بدون مراسم بازگشایی و برای استفاده شهروندان دراختیار آنها قرارگرفت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات