نظافت و لایروبی دریاچه بوستان ارم در منطقه ۴

نظافت و لایروبی دریاچه بوستان ارم در منطقه ۴

نظافت و لایروبی دریاچه بوستان ارم در منطقه ۴

شهردار منطقه چهار مشهد گفت: به منظور افزایش زیبایی بصری محیط و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار ۹۹، بستر دریاچه بوستان ارم واقع در پنجتن ۴۵ با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال لایروبی می گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا غلامی با عنوان این مطلب اظهار کرد: بوستان ارم واقع در پنجتن ۴۵ با ۱۷ هکتار مساحت در متراکم ترین ناحیه این منطقه (ناحیه ۳) واقع شده است.
غلامی ادامه داد: این بوستان به عنوان یکی از سه بوستان بزرگ منطقه، با محیطی زیبا و امکاناتی متنوعی مانند دریاچه مصنوعی، زمین بازی کودکان و زمین های ورزشی والیبال، بسکتبال، بدمینتون، چمن مصنوعی، نمازخانه و ... دسترسی آسان شهروندان در این محدوده به بوستان و فضای سبز را مهیا کرده است.
وی تصریح کرد: در بوستان ارم، مکانی ویژه استفاده بانوان با دو هکتار وسعت و امکاناتی از قبیل آلاچیق، آبنما، دستگاه های بدنسازی پارکی، رختکن، سرویس بهداشتی، مسیر دوچرخه سواری، دو و میدانی و ... در نظر گرفته شده است.
شهردار منطقه چهار مشهد با بیان اینکه هرساله در راستای افزایش زیبایی بصری، اقدامات و طرح های گسترده بهسازی و زیباسازی بوستان ها در این منطقه انجام می شود، بیان داشت: به همین منظور و در آستانه فرارسیدن نوروز ۹۹ ، پروژه لایروبی بستر دریاچه بوستان ارم با ۷۵۰۰ متر مربع مساحت در حال انجام است.
غلامرضا غلامی در پایان با اشاره به این که در این پروژه دریاچه ارم به طور کامل تخلیه، لجن کشی و شستشو خواهد شد، ادامه داد: این پروژه با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال قبل از نوروز ۹۹ به پایان خواهد رسید.
شایان ذکر است در دیگر بوستان های سطح منطقه که دارای آبنما هستند، در طرح استقبال از بهار نظافت، شست وشو و لایروبی آبنماها نیز انجام می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات