تعلیق جشنواره استقبال از بهار

تعلیق جشنواره استقبال از بهار

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی، در این جلسه که با حضور امین علی‌نیا رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین، صادق بابایی دبیر اجرایی جشنواره عیدانه ۹۹ و کارشناسان سازمان زیباسازی برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت  حفظ سلامت هنرمندان و شهروندان، رعایت بهداشت عمومی و شرایط اضطراری مقابله و پیشگیری از گسترش بیماری ناشی از کروناویروس، مقرر شد، هر دو بخش اجرای نهایی و میدانی جشنواره عیدانه ۹۹ که قرار بود، براساس زمان‌بندی اعلام شده از ۱۰ اسفندماه آغاز به کار کند، تعلیق شود.

این مسئول عنوان کرد: اجرای نهایی و میدانی بخش کاشی نگاره تعلیق و به موعد دیگری در سال ۹۹ موکول شده که مراتب، چگونگی و زمانبندی اجرای این بخش در آینده و از طریق پرتال سازمان زیباسازی و رسانه انجمن هنرهای تجسمی به اطلاع می‌رسد.

این مدیرشهری تصریح کرد: در بخش اجرای نهایی و میدانی تخم مرغ رنگی جشنواره عیدانه ۹۹، با تصمیم و پیشنهاد سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، برای رعایت هرچه بیشتر نکات ایمنی و بهداشتی در شرایط فعلی، مقرر شده سازه‌های تخم مرغ برای اجرای آثار هنرمندانی که در محدوده شهر قزوین سکونت دارند، به درب منزل یا نشانی اعلام شده از طرف هنرمند، ارسال شود و هنرمندان به صورت انفرادی به اجرای اثرشان پرداخته و پس از پایان این آثار مجدد توسط پشتیبانی سازمان زیباسازی از آن‌ها جمع آوری و تحویل گرفته شود .

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین افزود: مدت زمان اجرای اثر از تاریخ تحویل سازه‌ها به هنرمندان به مدت ۵ روز، تا پایان روز چهارشنبه ۱۴ اسفند، است .

قاسمی خاطرنشان کرد: در مورد تعیین وضعیت شرکت‌کنندگانی که  خارج از محدوده‌ی استان قزوین در جشنواره شرکت کرده اند و آثارشان به بخش نهایی راه‌‌ یافته، به مراتب پس از هماهنگی و برنامه ریزی از طریق دبیرخانه به اطلاع آن‌ها خواهد رسید .

وی عنوان کرد: شرکت کنندگان در جشنواره برای کسب اطلاع از برنامه‌ریزی، زمانبندی‌ و شرایط اعلام شده از طرف دبیرخانه رسانه انجمن هنرهای تجسمی و پورتال اطلاع رسانی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین می توانند با شماره تلفن‌های 02833328007-02833578083 تماس بگیرند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات