در بهمن ماه امسال بیش از 140 مورد پیگیری مشکلات منطقه دو شهرداری از دستگاه های مختلف ثبت شده است

در بهمن ماه امسال بیش از 140 مورد پیگیری مشکلات منطقه دو شهرداری از دستگاه های مختلف ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر افزود: در این مدت در مجموع دو ناحیه شهری آزادگان و شهید بابایی، 143 مورد پیگیری شده که از این تعداد 94 مورد برای ناحیه شهری آزادگان و 49 مورد برای ناحیه شهری شهید بابایی است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: این منطقه با سازمان ها و ادارات مختلفی از جمله سازمان عمران، مدیریت پسماندها، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، سازمان پارک ها و فضای سبز، سازمان حمل و نقل ترافیک، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و سایر دستگاه های خدمات رسان تعامل داشته است.

فدایی فر خاطرنشان کرد: براساس آمار بیشترین پیگیری و تعامل ایجاد شده منطقه دو شهرداری قزوین با دستگاه های خدمات رسان با 58 مورد بوده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پس از دستگاه های خدمات رسان سازمان عمران با 42  مورد پیگیری، بیشترین آمار را در مجموعه دو ناحیه شهری آزادگان و شهید بابایی به ثبت رسانده است.

وی افزود: مدیریت پسماندها، سازمان پارک ها و فضای سبز وسازمان حمل و نقل و ترافیک در رتبه های بعدی تعاملات منطقه دو شهرداری قزوین قرار دارد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات