پایانه های اتوبوس در کرمان ضد عفونی می شود

با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ؛

پایانه های اتوبوس در کرمان ضد عفونی می شود

مدیر عامل سازمان حمل ‌و ‌نقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از ضد عفونی پایانه های اتوبوس در مسیرهای فرودگاه،ترمینال و راه آهن به منظور پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین،هادی خدادادی با تاکید بر لزوم مراقبت‌های لازم برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا در پایانه های اتوبوس های بین شهری،گفت:به دلیل رفت و آمد شهروندان در اماکن عمومی ، وظایف و دستورالعمل هایی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به ادارات و سازمان ها ابلاغ شده است که در این راستا سازمان حمل و نقل  بار و مسافر شهرداری کرمان اقدامات لازم در این زمینه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون، اتوبوس‌هایی که در سیستم حمل‌و‌نقل شهری فعالیت می‌کردند، هر شب نظافت می‌شدند،افزود:همچنین علاوه بر تنظیف، ضدعفونی اتوبوس‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر حمل ‌و ‌نقل بار و مسافر شهرداری کرمان، با اشاره به وجود 150 دستگاه اتوبوس، شامل 70 اتوبوس متعلق به شهرداری و 80 اتوبوس مربوط به بخش خصوصی، گفت: ضدعفونی اتوبوس‌های متعلق به شهرداری کرمان نیز شروع شده است.

خدادادی با بیان این‌که ایستگاه‌های اتوبوس نیز تاکنون، به‌طور متوسط هفته‌ای سه‌بار توسط این سازمان نظافت می‌شدند،گفت: با توجه به حجم کار، با هماهنگی شهرداران مناطق پنج‌گانه،تنظیف و ضدعفونی ایستگاه‌های اتوبوس در دستور کار شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه قرار گرفته است.

مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات