برگزاری مسابقات فوتسال و شطرنج

برگزاری مسابقات فوتسال و شطرنج

به مناسبت دهه مبارک فجر و یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مسابقات فوتسال و شطرنج ویژه کارکنان و فرزندان در شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ مسابقات فوتسال ویژه کارکنان شرکت‌های تابعه صنعت آب و برق خوزستان در قالب شش تیم برگزار شد و تیم های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در قالب سه تیم "الف" ، "ب" و "ج"، نیروگاه رامین، آبفا اهواز، نیروگاه گازی آبادان از جمله شش تیم شرکت کننده در این مسابقات بودند.
در این دوره از مسابقات تیم "الف" برق منطقه ‌ای خوزستان برای سومین بار در طی دو سال گذشته موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم های آبفا اهواز و "ب" برق منطقه ای خوزستان مقام های دوم و سوم را کسب کردند. جام اخلاق نیز به تیم "ج" برق منطقه ای خوزستان اهدا شد.
در مسابقه فوتسال دیگری در رده سنی بالای 40 سال؛ تیم های شرکت کننده در دو گروه سه تیمی به رقابت پرداختند که در پایان کانون بازنشستگان شرکت برق منطقه ای خوزستان مقام اول و معاونت مالی و پشتیبانی و معاونت بهره برداری "الف"، مقام های دوم و سوم را کسب کردند. جام اخلاق نیز به تیم "ب" معاونت بهره برداری رسید.
در مسابقات شطرنج دهه مبارکه فجر نیز که با حضور 20 نفر از کارکنان و فرزندان به صورت انفرادی و به روش سوئیس سیستم با چهار رده سنی (آقایان و بانوان همکار و دو رده سنی فرزندان پسر و دختر) برگزار شد مقام های ذیل به دست آمده است:

مقام های رده سنی آقایان
- مقام اول شهرام گوهرچین- مقام دوم فریبرز احمدی- مقام سوم سجاد نجف وند
مقام های رده سنی بانوان
- مقام اول فاطمه بصیری - مقام دوم نسیم تارتار- مقام سوم نجمه نعیمی
مقام های رده سنی فرزندان پسر
- مقام اول عرفان گوهرچین - مقام دوم رادین نظام پور- مقام سوم محمد امین نعیمی
مقام های رده سنی فرزندان دختر
- مقام اول غزال گوهرچین - مقام دوم مشترک (نیکی نجف زاده، مهدیه زیبایی فر) – مقام سوم مشترک (ترمه دانایی فر، ایناس سعدی)

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات