تقدیر از کتاب های برتر تنوع زیستی در حاشیه همایش ملی تنوع زیستی

تقدیر از کتاب های برتر تنوع زیستی در حاشیه همایش ملی تنوع زیستی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، محمد مدادی دبیر علمی همایش ملی تنوع زیستی با ذکر این خبر افزود دبیرخانه اولین همایش ملی تنوع زیستی در نظر دارد کتاب های برتر در حوزه تنوع زیستی را معرفی و از مولفان آنان تقدیر به عمل آورد.
او ادامه داد: همه محققان و پژوهشگرانی که دارای کتاب های چاپ شده در موضوعات مرتبط با تنوع زیستی هستند می توانند در این فراخوان شرکت کرده و کتاب های برتر پس از طی فرایند داوری براساس نظر کمیته علمی انتخاب و معرفی خواهند شد.
دبیر علمی همایش ملی تنوع زیستی گفت: همه قالب ها شامل تالیف، گردآوری و ترجمه امکان شرکت در فراخوان را خواهند داشت و کتاب ها باید در بازه زمانی پنج ساله اخیر(۱۳۹۳- ۱۳۹۸) به چاپ و یا تجدید چاپ رسیده باشند
. به گفته دبیر علمی اولین همایش تنوع زیستی اطلاعیه تکمیلی شامل شرایط، نحوه ارسال آثار و فرایند داوری فردا در سایت همایش به آدرس biodiversitycongress.ir منتشر و علاقمندان می توانند طبق آن آثار خود را ارسال کنند.
شایان ذکر است کتاب های برگزیده علاوه بر تندیس همایش و تقدیر نامه جایزه نقدی نیز دریافت خواهند کرد. جوایز نقدی کتاب های برتر از طرف دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون تنوع زیستی اهدا خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات