متقاضیان مسکن اقدام ملی از مراجعه به ادارات اجتناب کنند/ ثبت اعتراضات فقط در سامانه اقدام ملی مسکن ا...

متقاضیان مسکن اقدام ملی از مراجعه به ادارات اجتناب کنند/ ثبت اعتراضات فقط در سامانه اقدام ملی مسکن ا...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری گفت: 4400 نفر متقاضی در طرح اقدام ملی ساخت مسکن در سطح استان ثبت نام کرده اند که از این میزان حدود 53 درصد (2155 نفر) تایید شده و از طریق سیستم پیام کوتاه به آن ها اطلاع رسانی لازم انجام شده است.

وی افزود: این متقاضیان می بایست براساس ضوابط و اطلاعیه های صادره در سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی  اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مراجعه کنند تا نسبت به تکمیل پرونده آن ها اقدام شود.

صبوری از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن درخواست کرد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا در کشور و جهت حفظ سلامتی خود تا متعادل شدن شرایط و بنا بر اعلام وزارت راه وشهرسازی از مراجعه حضوری به ادارات اجتناب کرده و از تجمع خودداری کنند.

وی در خصوص معترضان به طرح اقدام ملی که صلاحیت‌شان تایید نشده و این‌که چطور باید مراحل این مساله را طی کنند، اظهار داشت: متقاضیان اقدام ملی که به هر دلیلی اعتراض دارند، پس از بازشدن بخش ثبت اعتراض در سامانه ثبت نام اقدام ملی به نشانی www.tem.mrud.ir ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی درج کرده و از طریق همان سامانه نسبت به پیگیری اعتراض و دریافت نتیجه بررسی اداره کل راه و شهرسازی اقدام کرده و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم به متقاضیان این اطمینان را داد که هیچگونه حقی از افراد تضییع نخواهد شد و افراد به هیچ عنوان حذف نمی شوند تا تکلیف آن ها در سایت و سامانه مشخص شود.

صبوری درخصوص زمان مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در استان بیان داشت: مرحله دوم ثبت نام بعد از مشخص شدن و تعیین تکلیف متقاضیان ثبت نام شده مرحله اول انجام می پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات