پیش بینی کاهش محسوس دمای هوا و بارش رگبار باران وبرف در استان

پیش بینی کاهش محسوس دمای هوا و بارش رگبار باران وبرف در استان

پیش بینی کاهش محسوس دمای هوا و بارش رگبار باران وبرف در استان

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان، از جمله شهرستان مشهد کاهش محسوس دمای هوا و بارش رگبار باران درنواحی سردسیر برف را از فردا بعداز ظهر پیش بینی کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار همراه با افزایش دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در سطح استان است. که پیامد آن آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در شهرهای بزرگ و صنعتی همراه با افزایش آلاینده های جوی خواهد بود.
اما از فردا دوشنبه بعد از ظهر با ورود و گسترش سامانه بارشی به استان افزایش ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد (پاره ای نقاط وزش باد شدید همراه با گردوخاک) و به تدریج بارندگی گاهی به شکل رگباری پیش بینی می شود. از روز سه شنبه ضمن کاهش محسوس دمای هوا ،بارش ها گسترش یافته و در نواحی سردسیر استان تبدیل به برف و باران خواهد شد.
در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین و کلات نادر با بیشینه دمای ۱۵ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۲ و ۱۴ درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین آسمان امروز یکشنبه شهرستان مشهد، صاف گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و غبار آلود پیش بینی می شود، دمای هوای امروزمشهددرگرمترین زمان ۲۰ درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به ۴ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات