نصب تابلوهای اطلاع رسانی بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی

نصب تابلوهای اطلاع رسانی بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی

نصب تابلوهای اطلاع رسانی بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد از نصب تابلوهای اطلاع رسانی بزرگراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص گفت: پس از شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شورای اسلامی شهر در راستای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این شهید والا مقام مسیر میدان جمهوری اسلامی تا عوارضی مشهد را به صورت رفت وبرگشت به نام شهید سپهبد سلیمانی نامگذاری کرد.
وی افزود: پس از نامگذاری این مسیر به نام این شهید بزرگ مقاومت و ابلاغ آن با تاکیدات شهردار مشهد اقدامات لازم برای تهیه تابلوهای اطلاع رسانی این مسیر آغاز شد.
وی با بیان این که پس از آماده شدن تابلوهای راهنما به نام شهید سپهبد سلیمانی، عملیات نصب تابلوها طی روزهای گذشته آغاز شد اظهارکرد: بر این اساس ۱۴ تابلو موشکی با نام سپهبد سلیمانی برای اطلاع رسانی و تعیین مسیر به سمت بزرگراه شهید سلیمانی در میدان شهید کاوه، فلسطین، آزادی، میدان جمهوری اسلامی و سرای بعثت نصب شده است.
کاظمی ادامه داد: همچنین دوتابلو بزرگ بالا سری نیز برای این بزرگراه تدارک دیده شده است که یکی از این تابلوها شب گذشته در ابتدای بولوار وکیل آباد قبل از میدان آزادی نصب و تابلو دوم نیز فردا درمیدان شهید کاوه به سمت میدان جمهوری اسلامی نصب خواهد شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات