چهاردهمین پست ناحیه جنوب برق منطقه ای خوزستان پوشش عایقی شد

چهاردهمین پست ناحیه جنوب برق منطقه ای خوزستان پوشش عایقی شد

مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه پوشش عایقی پست برق پتروشمی جدید به پایان رسیده؛ گفت: به منظور جلوگیری از اثرات مخرب ریزگردها و شرایط نامساعد جوی این امور تاکنون 14 پست برق انتقال و فوق توزیع را در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان و اروند پوشش عایقی کرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ رضا جعفری بیان کرد : در راستای افزایش سطح عایقی و پایداری شبکه برق عملیات پوشش عایقی (RTV) تمامی تجهیزات و ادوات پست برق 132.33 کیلو ولت پتروشیمی جدید درشهرستان آبادان با ظرفیت 114 مگاوات به پایان رسید.
وی افزود: اقدامات پوشش عایقی به منظور پایداری شبکه برق و افزایش سطح عایقی تجهیزات برای جلوگیری از اثرات مخرب ریزگردها و شرایط نامساعد جوی انجام شده و تاکنون این امور 14 پست برق انتقال و فوق توزیع را در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان و اروند پوشش عایقی کرده است.
وی افزود: پوشش عایقی تجهیزات با رعایت کلیه نکات ایمنی و بدون اعمال خاموشی به مشترکین و با انتقال بار در کوتاهترین زمان ممکن انجام شده و دیگر پست های تحت پوشش این امور نیز دردستورکارهای بعدی قرار دارد.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات