اجرای ۲۱۰ تن آسفالت ریزی در طرح چاله زدایی در منطقه ۷ تبریز

اجرای ۲۱۰ تن آسفالت ریزی در طرح چاله زدایی در منطقه ۷ تبریز

به گزارش  شهریار، اکبر پورخردمند در تشریح این خبر گفت: در راستای آماده سازی منطقه برای استقبال از بهار یکی از اقداماتی که در اولویت کاری شهرداری منطقه هفت قرار دارد، اصلاح ، بهسازی ولکه گیری آسفالت معابر بوده که طی پنج روز گذشته در اجرای طرح چاله زدایی۲۱۰ تن آسفالت ریزی صورت گرفته است.
وی افزود: در نخستین گام، مسیرهای اصلی و فرعی وادی رحمت مورد توجه قرار گرفت و با توجه به فرارسیدن لیله الرغائب برای آسایش شهروندان مسیرهای وادی رحمت آسفالت ریزی و مناسب سازی شد.
شهردار منطقه هفت ادامه داد: همگام با اجرای عملیات آسفالت ریزی و چاله زدایی در مسیر وادی رحمت دیگر مسیرهای سطح حوزه شهرداری منطقه ۷ نیز بهسازی شدند و در این راستا آسفالت ریزی ۱۰ مسیر طی پنج روز گذشته آغاز شد وبعد از زیر سازی ،لکه گیری شدند.
پورخردمند مسیرهای ورودی لاله، سربالایی آخماقیه، میدان امام حسین، جنب تراکتورسازی، ابتدای الهیه در کوی لاله، جلالیه، شهید صمدی، جاده دیزل آباد و شهرک اندیشه را ۱۰ مسیری عنوان کرد که عملیات آسفالت ریزی و چاله زداییدرآنها انجام شده است.
همچنین شهردار منطقه هفت همچنین یادآور شد: این عملیات در تمامی مسیرهای اصلی و فرعی ادامه خواهد داشت و آسفالت ریزی جنوب غرب تبریز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
پورخردمند خاطرنشان کرد: طرح استقبال از بهاربا تمام قوا در سطح منطقه ۷ در حال اجراست وامیدواریم بتوانیم رضایتمندی شهروندان وساکنین حوزه منطقه ۷ شهرداری تبریز را جلب نمائیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات