تعطیلی مراکز فرهنگی شهرداری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان خبر داد:

تعطیلی مراکز فرهنگی شهرداری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا/ برگزاری جشنوارۀ زمستانی به‌صورت مجازی

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از تعطیلی فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ شهرداری کرمان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش سایت خبری کرمان‌آن‌لاین، محمد جهانشاهی با بیان این‌که از هفتۀ قبل و با شروع انتشار ویروس کرونا در کشور، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ شهرداری تعطیل شده بود، گفت: از امروز نیز برای جلوگیری از ابتلای همکاران مراکز فرهنگی و شهروندانی که به مراکز فرهنگی شهرداری مراجعه می‌کنند به بیماری covid-19، با موافقت شهردار کرمان، این مراکز به حالت تعطیل درآمد.

وی به برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان برای برگزاری جشنوارۀ شهروندی زمستانی کرمان هم اشاره کرد و گفت: این جشنواره که حدود 10 رویداد فرهنگی، هنری و ورزشی ازجمله کنگره ملی بزرگداشت خواجوی کرمانی، جشنوارۀ بین‌المللی ستاره‌های صحنه با حضور هنرمندان داخلی و خارجی، المپیک کودکان، مسابقات پینگ‌پنگ و شطرنج خیابانی، مسابقۀ رالی خانوادگی تاکسیرانان کرمان وغیره را شامل می‌شد، به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین شهروندان، تعطیل شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان افزود: هم‌چنین ویژه‌برنامۀ «پنج‌شنبه‌های قلعه‌محمود» که پنج‌شنبۀ هر هفته درجهت باززنده‌سازی این بازار برگزار می‌شد، به حالت تعلیق درآمده است.

جهانشاهی در عین حال بر ضرورت افزایش نشاط و شادابی در بین شهروندان در شرایط بحرانی کنونی تأکید کرد و گفت: با توجه به ضرورت حضور مردم در خانه‌ها و ترویج پویش «نه به خروج از منزل» و در راستای افزایش نشاط اجتماعی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در حال برنامه‌ریزی برای اجرای جشنوارۀ زمستانی به‌صورت مجازی است که جزییات آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات