بازدید شهردار و رئیس كمیسیون خدمات شهری شهرداری از سطح شهر

بازدید شهردار و رئیس كمیسیون خدمات شهری شهرداری از سطح شهر

دکتر فرهاد اسدی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا و مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند از فعالیتهای خدمات شهری و سایر اقدامات شهرداری بازدید کردند .

شهردار زرند در این بازدید از فعالیتهای شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا گفت و خوشبختانه شهرداری در این خصوص آمادگی لازم را دارد و تمامی فعالیتهائی که بر عهده این نهاد باشد در کمترین زمان ممکن به انجام خواهد رسید .

محمد رضا مهدلو با اعلام اینکه هر یک ار ارگانهای شهری باید در زمینه کنترل این ویروس همکاری و آمادگی داشته باشند گفت: در این راستا شهرداری زرند با خرید محلول های ضدعفونی کننده روزانه تمامی سرویسها و بعضی از نقاط شهر را ضدعفونی می نماید .

منتخب شورای شهر زرند تصریح کرد:تعطیلی تمامی فعالیتها سینما ، ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی، ضدعفونی کردن لوازم بازی و صندلی‌ها در پارک‌های عمومی سطح شهر، توزیع دستکش و مایع ضدعفونی کننده در بین کارکنان شهرداری، نصب پوسترهای بهداشتی در تابلو اعلانات، نصب بنرهای پیشگیرانه از ویروس کرونا با جدیت در حال پیگیری و نظارت بر رعایت آنها هستیم.

فرهاد اسدی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات شهرداری در خصوص کنترل ویروس کرونا گفت: متاسفانه حجم گسترده اطلاع رسانی در فضای مجازی نوعی سردرگمی را در خصوص این ویروس به وجود آورده و باید با فضاسازی محیطی مناسب در راستای انتقال اطلاعات صحیح به شهروندان نهایت تلاش را داشته باشیم .

دکتر اسدی با اشاره به اینکه امیدوار است این اقدامات توانسته باشد، رضایتمندی شهروندان را به همراه بیاورد، گفت: بهترین اقدامات اگر به پشتوانه مردم‌ نباشد و مشارکت شهروندان را به همراه نداشته باشد در عمل توفیق کامل نخواهد یافت .

شایان ذکر است بازدید از سرویسهای بهداشتی بازار،ترمینال مسافربری ،تنظیف مناطق شهری و... بازدید کردند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات