افزایش کیفیت خدمات‌رسانی اصلی‌ترین هدف بودجه سال ۹۹

افزایش کیفیت خدمات‌رسانی اصلی‌ترین هدف بودجه سال ۹۹

به گزارش شهریار، شهرام دبیری با بیان اینکه پس از جلسات مختلف و با بررسی در مرکز پژوهش‌ها، شورای اسلامی شهر و کمیسیون‌های شورا توانستیم بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز را تصویب کنیم گفت: تمامی تلاش مدیریت شهری تبریز در تصویب بودجه در راستای افزایش کیفیت خدمات رسانی و ارائه خدمات رفاهی بهتر برای شهروندان است.

او با بیان اینکه بودجه سال آینده تبریز ۳هزار و ۶۰۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است اضافه کرد: بودجه بخش عمرانی ۶۰ درصد و بودجه بخش جاری ۴۰ درصد از کل بودجه سال آینده تبریز را شامل می‌شود.

شهرام دبیری با اشاره به اصلاح و افزوده شدن تبصره های متعدد در بودجه سال آینده افزود: با اعمال برخی تغییرات توجه جدی به رفاه و معیشت کارکنان شهرداری و همچنین افزایش سطح ارائه خدمات به مردم عزیز تبریز شده است.

او با بیان اینکه امیدواریم بودجه به زودی در هیئت تطبیق شهرستان تبریز تصویب شود گفت: پروژه‌های متعددی برای سال آینده پیش بینی شده که در صورت اجرا گره‌های ترافیکی، مشکلات فرهنگی و بسیاری از نیازهای تبریز را مرتفع می‌سازد.

دبیری با بیان اینکه شورای شهر تمام تلاش خودرا برای حمایت از شهرداری جهت تحقق کامل بودجه سال آینده به کار خواهد بست گفت: از شهرداری حمایت می کنیم تا با تحقق بودجه بتواند به وظایف محوله در سال ۹۹ عمل کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات