ضدعفونی مستمر پارکینگ ها و تجهیزات پارکبانی

ضدعفونی مستمر پارکینگ ها و تجهیزات پارکبانی

اصغر آدی بیگ امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به ضد عفونی پارکینگ ها و تجهیزات پارکبانی، اظهار کرد: پارکینگ های سطح شهر شامل محوطه داخلی و کارت هایی که به رانندگان تحویل داده می شود، طی روزهای اخیر به شکل مستمر ضد عفونی شده و این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت. همچنین در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس، پارکبانها موظف به استفاده از دستکش و رعایت موارد بهداشتی هستند.

او با بیان اینکه در روزهای منتهی به پایان سال تعداد سفرهای درون شهری افزایش یافته است، عنوان کرد: به رغم وجود خطر شیوع ویروس کرونا از یک سو و احتمال جریمه توسط پلیس راهور از سویی دیگر، متاسفانه برخی شهروندان این موارد را مدنظر قرار نمی دهند و همچنان شاهد وجود ترافیک در هسته مرکزی شهر هستیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در عین حال گفت: البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح زوج یا فرد، ترافیک و تراکم خودروها در هسته مرکزی نسبت به قبل کمتر شده است اما معابر پیرامون طرح زوج یا فرد همچنان شلوغ است.

او افزود: شهروندان محترم برای اینکه توسط پلیس راهور جریمه نشوند و از خطر ویروس کرونا در امان بمانند، از تردد و سفرهای درون شهری غیرضروری اجتناب کنند.

آدی بیگ در ادامه با اشاره به برنامه های آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، اظهار کرد: در شرایط فعلی، موضوع فرهنگ سازی و آموزش جزو اولویت های اصلی ما است چراکه اعتقاد داریم هر رقمی که اکنون برای آموزش و فرهنگ سازی خرج می شود، نتیجه ۱۰۰ برابری در سال های آینده خواهد داشت.

او گفت: تنها راه نجات یک شهر از تراکم خودرو و همچنین مشکلات رانندگی و عبور و مرور، فرهنگ سازی و آموزش است که خوشبختانه این موضوع هم اکنون توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در تبریز اجرا می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات