آغاز عملیات آسفالت ریزی پروژه باکس گذاری مسیر دروازه تهران

آغاز عملیات آسفالت ریزی پروژه باکس گذاری مسیر دروازه تهران

به گزارش شهریار، باقر خوشنواز با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه قسمتی از پروژه باکس گذاری ضلع جنوبی دروازه تهران از پل اتحاد ملی اجرائی شده، عملیات آسفالت ریزی قسمت های اجرا شده این پروژه آغاز شده است.

او افزود: با اجرای عملیات آسفالت ریزی مسیر دروازه تهران بعنوان اصلی ترین مسیر ورودی شهر تبریز، بار ترافیک این مسیر تا حدود زیادی کاهش می یابد.

خوشنواز در ادامه توضیحات خود همچنین در خصوص باکس گذاری ضلع جنوبی دروازه تهران توضیح داد: این پروژه به منظور هدایت صحیح و دفع آب های سطحی و افزایش عرض مسیر و سهولت تردد وسایل نقلیه شهری با برآورد اولیه ۱۱ میلیارد ریالی از سوی معاونت فنی عمرانی شهرداری منطقه ۲، اجرائی شده است.

او افزایش فضای عمومی و ارتقای بهداشت شهر با حذف آبروها و جلوگیری از سرریز آب های حاصل از بارندگی به معابر را از اهم مواردی عنوان کرد که اجرای عملیات باکس گذاری ضلع جنوبی مسیر دروازه تهران در همین راستا، عملیاتی شده است.

شهردار منطقه همچنین از اتمام بهسازی مسیر بی.آر.تی با انجام آسفالت ریزی خبر داد و گفت: این عملیات از زیر پل اتحادملی تا میدان شهید حمید باکری به انجام رسیده است.

او هدف از اجرای آسفالت ریزی مسیر بی.آر.تی را به علت جابجائی و تردد بیشترین مسافر از طریق اتوبوس های این مسیر و استفاده اکثر شهروندان از این وسیله نقلیه برای دستیابی به مرکز شهر و همچنین جلب رضایت شهروندان عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات