مقابله‌ی جدی شهرداری منطقه دو با شیوع ویروس کرونا

‍ شهردار منطقه دو خبر داد:

مقابله‌ی جدی شهرداری منطقه دو با شیوع ویروس کرونا

شهردار منطقه دو کرمان از مقابله‌ی جدی این منطقه با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، علی سعیدی گفت: شهرداری منطقه دو در راستای وظایفی که به‌عنوان نهاد خدمتگزار به شهروندان بر عهده دارد، جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، یک‌سری اقدامات پیشگیرانه را براساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار قرار داده که به دقت اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به ضدعفونی کردن ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی محدوده‌ی منطقه دو، مبلمان شهری، نرده‌ها، پله‌های برقی، پل‌های عابر پیاده، وسایل بازی کودکان و وسایل تندرستی موجود در پارک‌های این منطقه گفت: جهت رفاه حال شهروندان، موارد یادشده در ساعات پایانی شب شست‌وشو و ضدعفونی شده و تا اوایل صبح ادامه می‌یابد.

سعیدی با بیان این‌که در کنار اقدامات عمومی انجام گرفته، بهداشت فردی و سلامت کارکنان شهرداری منطقه دو نیز مدنظر است، گفت: تمام اتاق‌ها، سالن اصلی و راهروهای ساختمان شهرداری منطقه دو، همواره ضدعفونی و فضای سالم برای فعالیت و حضور کارکنان و مراجعان فراهم می‌شود.

شهردار منطقه دو افزود: هم‌چنین تمام افراد در ورودی ساختمان منطقه توسط دستگاه ویژه‌ی تب‌سنج کنترل می‌شوند.

سعیدی هم‌چنین به شهروندان توصیه کرد: شهروندان برای حفاظت جان خود و خانواده‌هایشان، لازم است تنها برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج شده و از حضور در اماکن پُرتردد پرهیز کنند؛ ضمن این‌که رعایت موارد توصیه‌شده توسط پزشکان را جدی بگیرند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات