تلاش شبانه‌روزی شهرداری منطقه سه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

شهردار منطقه سه خبر داد:

تلاش شبانه‌روزی شهرداری منطقه سه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

شهردار منطقه سه اقدامات مختلف پیشگیرانه‌ی این منطقه برای مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.

به گزارش کرمان‌آنلاین به نقل از ارتباطات شهرداری منطقه سه، رامین امیرمداح با بیان این‌که از زمان اعلام بیماری کرونا در کشور، اقدامات پیشگیرانه در منطقه سه شهر کرمان آغاز شد، از ضدعفونی تمام قسمت‌‌های ساختمان شهرداری منطقه سه به‌ویژه آسانسورها با محلول وایتکس، هر روز بعد از پایان ساعت اداری خبر داد.

وی افزود: ایستگاه‌های اتوبوس محدوده‌ی این منطقه نیز هرشب ضدعفونی می‌شود.

شهردار منطقه سه ادامه داد: ضدعفونی روزانه‌ی تمام ماشین‌آلات تنظیف، حمل زباله و خوروهای استیجاری این منطقه از دیگر اقدامات است.

امیرمداح با بیان این‌که به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مسیرهای پُرتردد منطقه سه ازجمله خیابان شریعتی، به‌صورت روزانه ضدعفونی می‌شود، گفت: تمام پارک‌های محدوده‌ی منطقه سه به‌ویژه مبلمان پارکی در حال ضدعفونی‌کردن است.

وی افزود: هم‌چنین روزانه ماسک، دستکش، دستمال کاغذی و مایع ضدعفونی بین پرسنل منطقه سه توزیع می‌شود.

شهردار منطقه سه به خرید و اضافه‌کردن دو دستگاه پمپ همراه با مخزن، به موجودی پمپ‌های این منطقه، برای گندزدایی و ضدعفونی اشاره کرد و گفت: هم‌چنین بین تمام نیروهای تنظیف و حمل زباله در این منطقه، ماسک و دست‌کش توزیع شده است.

امیرمداح از خرید یک دستگاه «تب‌سنج لیزری» برای بررسی روزانه‌ی دمای بدن کارکنان منطقه سه در بدو ورود به اداره خبر داد و گفت: هم‌چنین برای گندزدایی و ضدعفونی لحظه‌ای، پمپ‌های اسپری کوچک و بزرگ بین کارکنان واحدهای این منطقه توزیع شده است.

وی فعال‌کردن مجدد سیستم گرمایشی این منطقه برای گرم نگه‌داشتن محیط، توزیع کیف‌های کمک‌های اولیه بین معاونت‌های منطقه، اختصاص دو نیروی خدماتی برای ضدعفونی کردن تمام اتاق‌های شهرداری منطقه سه به‌صورت ساعتی و هم‌چنین مساعدت حداکثری با همکاران متقاضیِ استفاده از مرخصی به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را از دیگر اقدامات این منطقه برشمرد.

شهردار منطقه سه افزود: هم‌چنین تمام لیوان‌های شیشه‌ای جمع‌آوری و لیوان‌های کاغذی یک‌بارمصرف جایگزین شده است.

امیرمداح از طراحی و بنرهایی با موضوعات مختلف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و چگونگی شست‌وشوی دست‌ها و نصب آن‌ها در طبقات و اتاق‌های ساختمان منطقه سه خبر داد و گفت: بروشورهایی نیز در این زمینه در اختیار کارکنان منطقه سه قرار داده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات