۱۹۵ مورد مراجعات مردمی در ناحیه مینودر طی بهمن ماه جاری ثبت شد
به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ عصارزاده اظهار کرد: براساس آمارها طی بهمن ماه امسال 19 مورد ارتباط با واحد اجرائیات در ناحیه مینودر ثبت شد که در راستای رفع مشکلات شهری انجام شده است.
وی بیان کرد: بیش از هزار و 100 متر ترمیم و نصب جدول، 90 مترمربع ترمیم ترانشه معابر از جمله اقدامات عمرانی در ناحیه مینودر به شمار میرود.
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: در این مدت 118 مورد از مشکلات ناحیه مینودر با همکاری شهرداری و سایر ادارات مربوط پیگیری شد که بیش از 100 مورد از این مشکلات مربوط به حوزه خدماترسانی بوده است.
عصارزاده با اشاره به اهمیت ارتباط دوسویه مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: 195 مورد مراجعه مردمی به صورت حضوری، مکاتبهای و از طریق سامانه 137 در ناحیه مینودر طی بهمن ماه ثبت شده است.
وی افزود: افزایش تعامل شهروندان و مسئولان در راستای رفع مشکلات شهری و همچنین ارتقای آگاهی در مورد قوانین نقش بسزایی دارد.
انتهای پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات