دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با رئیس سازمان برنامه ریزی...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،مهندس رضاپور مدیرعامل این شرکت ، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی مدیرکل دادگستری استان و جمعی از روسای دستگاههای اجرایی استان با مهندس میرزائی رئیس جدید سازمان برنامه ریزی زنجان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار،حجت الاسلام والمسلمین نیارکی در خصوص وضعیت درآمد و هزینه استان در دادگستری توضیحاتی ارائه نمود و همکاری مجموعه دادگستری با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را مطلوب ارزیابی کرد.

در ادامه، مهندس رضاپور،ضمن تبریک انتصاب ریاست جدید سازمان برنامه ریزی استان، توضیحاتی در خصوص وضعیت منابع آبی استان ارائه نمود.

وی به خشکسالی های چندسال اخیر اشاره نمود و گفت:با وجود بارندگی های خوبی که امسال داشتیم کماکان تراز سفره های آب زیرزمینی دشت های استان پائین بوده و نیاز به بارش های مکرر طی سالهای متمادی داریم تا از این طریق اثرات خشکسالی های رفع و آبهای زیرزمینی احیاء گردد.

رضاپور،به لزوم صرفه جویی در مصرف آب به ویژه در بخش کشاورزی را یادآورشد و همکاری همه دستگاههای ذیربط در این خصوص را خواستارشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، ابراز امیدواری کرد که در صورت تخصیص صد در صدی اعتبارات عمرانی استانی از محل اعتبارات در اختیار سازمان مدیریت ،تحقق اهداف شرکت در تعادل بخشی آبهای زیرزمینی استان پیشرفت قابل توجهی را خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات