پروژه پست 230/63 کیلوولت شاهد در استان کرمانشاه با اعتباری بالغ بر 1040 میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

پروژه پست 230/63 کیلوولت شاهد در استان کرمانشاه با اعتباری بالغ بر 1040 میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از بهره‌برداری از پروژه پست 230/63 کیلوولت شاهد در استان کرمانشاه با اعتباری بالغ بر 1040 میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس "علی اسدی" مدیرعامل این شرکت در بازدید از این پروژه گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم در منطقه می‌باشد که در راستای فرامین مقام معظم رهبری و اهداف اقتصاد مقاومتی می‌باشد که با رویکرد استفاده حداکثری از تجهیزات ساخت شرکت‌های داخلی با جدیت در حال پیگیری و انجام می‌باشد.

وی افزود: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش تلفات و تقویت شبکه فوق‌توزیع شهرستان کرمانشاه از اهداف این پروژه می‌باشد که بهره‌برداری از آن، نقش بسزایی در توسعه زیرساخت‌ها و اشتغالزایی در کرمانشاه ایفا می‌کند.

مهندس اسدی گفت: تأمین سیستم اتوماسیون و رله‌های حفاظتی از جمله مهم‌ترین گلوگاه‌های این پروژه بود که با توجه به شرایط کنونی کشور و اعمال تحریم‌های ظالمانه، این مهم با پیگیری‌های مستمر و مطلوب عوامل پروژه مرتفع، در محل نصب و همه تست‌های لازم توسط پیمانکار انجام شده و به یاری خدا پست 230/63 کیلوولت شاهد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و مدافعان حرم ابراز داشت: به‌منظور تکریم و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به پاس سال‌ها رشادت و خدمت صادقانه این سردار رشید اسلام، پست 230/63 کیلوولت شاهد کرمانشاه به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: این پروژه از نوع DCS و دارای دو فیدر خط 230 کیلوولت، چهار فیدر خط 63 کیلوولت، دو فیدر ترانس 230 کیلوولت، دو فیدر ترانس 63 کیلوولت، دو ترانس قدرت با ظرفیت هر کدام 160 مگاولت‌آمپر و جمعاً 320 مگاولت‌آمپر و 1.2 کیلومتر خط 230 کیلوولت هوایی دومداره با هادی کاناری و 3.4 کیلومتر خط 63 کیلوولت هوایی دومداره با هادی هاوک می‌باشد و در آن از پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا استفاده شده است.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر 1040 میلیارد ریال در حال احداث است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات