پروژه پست 63/20 کیلوولت مریوان2 با اعتباری بالغ بر 178 میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

پروژه پست 63/20 کیلوولت مریوان2 با اعتباری بالغ بر 178 میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از بهره‌برداری از پروژه پست 63/20 کیلوولت مریوان2 و خطوط اتصالی مربوطه با اعتباری بالغ بر 178 میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس "علی اسدی" مدیرعامل این شرکت در خصوص این پروژه گفت: پست 63/20 کیلوولت مریوان2 به ظرفیت ترانسفورماتور 30 مگاولت‌آمپر و با کلیه ملحقات مربوطه در شهرستان مریوان نصب و مراحل تست و راه‌اندازی آن تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌باشد.

وی افزود: هم‌اکنون عملیات اجرایی احداث خط 63 کیلوولت ارتباطی مربوط به این پروژه در حال اجراست و پیش‌بینی می‌شود این عملیات تا پایان سال جاری به اتمام برسد و پست مریوان2 به شبکه فوق‌توزیع شهرستان مریوان وصل گردد تا پاسخگوی نیازهای مشترکین این شهرستان در پیک بار تابستان سال 1399 باشد.

مهندس اسدی در خصوص مشخصات فنی این پروژه گفت: این پروژه دارای 5 کیلومتر خط دومداره 63 کیلوولت، یک دستگاه پست سیار 63/20 کیلوولت به‌ظرفیت 30 مگاولت‌آمپر و 4 فیدر خروجی 20 کیلوولت می‌باشد.

وی خاطرنشان ساخت: خط 63 کیلوولت حد فاصل پست 230/63 کیلوولت زریوار به پست مریوان2 به‌طول 5 کیلومتر و به‌صورت دومداره در حال اجرا می‌باشد و با توجه به عبور بخشی از خط به طول 2.5 کیلومتر از بافت شهری، این بخش از خط به‌علت محدودیت‌های فضای مسیر با استفاده از دکل‌های تلسکوپی به تعداد 9 پایه طراحی شده است و مابقی طول مسیر دارای 17 پایه برج مشبک فلزی می‌باشد که تا کنون تعداد 14 پایه از آن نصب شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز مشترکین جدید و تقویت ولتاژ فوق‌توزیع در شهرستان مریوان و توابع را هدف از اجرای این پروژه عنوان کرد و گفت: پس از رایزنی با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، موانع و مشکلات حقوقی که در مسیر احداث این خط وجود داشت مرتفع گردیده و هم‌اکنون عملیات اجرایی این پروژه با سرعت قابل قبولی در حال اجراست و همه تجهیزات مورد نیاز این پروژه تأمین و برای تکمیل عملیات نصب برج و شروع سیم‌کشی آماده شده و در انبار پروژه تخلیه شده است.

شایان ذکر است پروژه احداث خط 63 کیلوولت ارتباطی مربوط به این پروژه با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و اعتباری بالغ بر 178 میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات